#jakmiwygodniePrzymierz się do nowego konta Millennium 360°
- zwroty za zakupy online
- płatności odroczone BLIK Płacę Później
- karty podarunkowe m.in. do sklepu Amazon i H&M
Szczegóły znajdziesz w Cenniku.
Kartą debetową do konta Millennium 360° zapłacisz za codzienne zakupy. Świetnie sprawdzi się także za granicą - nie musisz zamawiać dodatkowej karty walutowej.
Chcesz być do przodu o nawet 650 zł? Sprawdź, co trzeba zrobić.
Możesz zdobyć łącznie 3 premie. Wystarczy, że spełnisz kilka prostych warunków. Szczegóły znajdziesz poniżej.
Jak zyskać 250 zł premii na start?
Załóż online konto Millennium 360° z kartą debetową oraz wyraź zgody marketingowe i handlowe. Następnie w ciągu 10 dni od otwarcia konta:
Spełnij te warunki, a wypłacimy 250 zł premii na Twoje konto.
Aby zyskać 250 zł, w każdym z 3 kolejnych miesięcy po miesiącu otwarcia konta:
Chcesz zyskać jeszcze więcej? Otrzymasz kolejne 150 zł premii jeśli:
lub
Promocja trwa do 01.06.2025. Limit kont w promocji wynosi 30 000. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji.
Aby otrzymać premię, nie odwołuj udzielonych zgód i nie zamykaj konta podczas trwania promocji.
Jesteś Klientem naszego banku, ale nie masz jeszcze konta? Możesz skorzystać z promocji, o ile po przejściu na wniosek wybierzesz opcję zawarcia umowy online i potwierdzisz swoją tożsamość logowaniem do innego banku. Twoje dane muszą być zgodne z danymi w naszym banku.
Masz 5 minut? Wypełnij prosty wniosek o konto online i dołącz do 3 milionów zadowolonych klientów Banku Millennium.
Załóż kontoKonto w promocji „Zyskaj nawet 650 zł w promocji konta Millennium 360°” można założyć do 01.06.2025 lub do wyczerpania limitu 30 000 kont. Uczestnik promocji może uzyskać premię o wartości 250 zł, jeśli założy konto wraz z kartą debetową, wyrazi zgody wymagane regulaminem promocji i ich nie odwoła oraz w ciągu 10 dni od momentu założenia konta zaloguje się do aplikacji mobilnej min. raz, wykona min. 1 transakcję BLIKIEM lub kartą debetową, a płatność zostanie zaksięgowana na koncie otwartym w promocji i zasili konto jednorazową kwotą min. 1000 zł. Dodatkowo uczestnik otrzyma drugą premię w wysokości 250 zł, jeśli w każdym z trzech miesięcy następujących po miesiącu otwarcia konta zaloguje się co najmniej raz do aplikacji mobilnej, zasili konto jednorazową kwotą min. 1000 zł, dokona transakcji kartą debetową lub BLIKIEM na łączną kwotę min. 500 zł, a płatności zostaną zaksięgowane na koncie otwartym w promocji. Uczestnik otrzyma dodatkowo trzecią premię w wysokości 150 zł, jeśli w minimum dwóch z trzech kolejnych miesięcy następujących po miesiącu otwarcia konta jednorazowy wpływ w wysokości 1000 zł będzie pochodził z tytułu wynagrodzenia lub jeśli ma 18-25 lat może zdecydować aby zamiast wpływu wynagrodzenia, zarejestrować numer BLIK i wykonać 15 transakcji portfelem wirtualnym w sklepach stacjonarnych w ciągu 90 dni. Nagroda zostanie przyznana, jeśli zostaną spełnione warunki do drugiej nagrody. Kiedy sprawdzamy, czy został spełniony warunek zasilenia konta, nie uwzględniamy wpływów na konto z innych rachunków bankowych, które dla Ciebie prowadzimy. Premie zostaną przyznane, jeśli Uczestnik promocji nie odwoła wcześniej wyrażonych zgód oraz nie rozwiąże, nie wypowie lub nie odstąpi od umowy o konto otwarte w promocji. Otrzymanie kolejnych premii nie jest od siebie uzależnione za wyjątkiem trzeciej premii. Szczegółowy opis warunków promocji zawiera regulamin promocji „ Zyskaj nawet 650 zł w promocji konta Millennium 360°”. Prowadzenie rachunku płatniczego Millennium 360° jest bezpłatne. Jeżeli min. 5 razy w miesiącu zapłacisz kartą do konta lub BLIKIEM (1 raz, jeżeli masz 18-26 lat), nie płacisz także za wypłaty gotówki z bankomatów oraz za obsługę karty debetowej lub płatności zbliżeniowe BLIK. Za wypłaty gotówki z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty, które są niezależne od naszego banku.Transakcje walutowe kartą do 5000 zł/miesiąc bez marży banku za przewalutowanie. Marża banku powyżej 5000 zł to 2% wartości transakcji.
Nowe Środki na Koncie Oszczędnościowym Profit przez 91 dni oprocentujemy promocyjnie w wysokości 2% w skali roku do kwoty 100 000 zł. Dodatkowo, jeżeli w każdym miesiącu okresu promocyjnego zapłacisz minimum 5 razy kartą debetową lub BLIKIEM przypisanymi do konta osobistego powiązanego z Kontem Oszczędnościowym Profit, Twoje nowe środki będą dodatkowo oprocentowane w wysokości 4,25% w skali roku. Okres promocyjny liczony jest od dnia, w którym nastąpi pierwsze uznanie Konta Oszczędnościowego Profit nowymi środkami w okresie przystąpienia do promocji, czyli od 27.01.2025 do 07.03.2025. Posiadacz Konta 360 Junior nie musi spełniać warunków związanych z płatnością, aby otrzymać oprocentowanie premiowe za nowe środki na Koncie Oszczędnościowym Profit. Dla nadwyżki nowych środków ponad 100 000 zł, dla środków nie kwalifikowanych jako nowe oraz po okresie promocyjnym będzie obowiązywało oprocentowanie standardowe. Konto Oszczędnościowe Profit jest dostępne dla posiadaczy konta osobistego, który jest rachunkiem płatniczym. Pierwszy przelew z Konta Oszczędnościowego Profit jest bezpłatny. Szczegółowe warunki promocji „Nowe Środki na Koncie Oszczędnościowym Profit. Edycja 65” oraz zasady prowadzenia konta osobistego określiliśmy w regulaminach oraz Cennikach usług, dostępnych w placówkach banku oraz na stronie Bank Millennium - Konto Oszczędnościowe Profit.
Przykład reprezentatywny dla limitu kredytowego w ramach usługi BLIK Płacę Później, który został wykorzystany jednorazowo w całości i został spłacony w ciągu 30 dni: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO): 0%, całkowita kwota kredytu: [2 000 zł], całkowita kwota do zapłaty: [2 000 zł], oprocentowanie stałe: 0%, całkowity koszt kredytu: 0 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), czas obowiązywania umowy: nieokreślony. Kalkulacja dokonana na dzień [4.10.2024] na reprezentatywnym przykładzie.
Aktywując usługę, zawierasz umowę kredytową z Polskim Standardem Płatności. Bank Millennium jest pośrednikiem kredytowym współpracującym z Polskim Standardem płatności. Korzystanie z limitu BLIK Płacę Później wiąże się z odpytaniem baz BIK (Biura Informacji Kredytowej S.A.) i weryfikowaniem zdolności kredytowej.
Więcej informacji o płatnościach BLIK znajduje się w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A. oraz w Cenniku usług - płatności BLIK dostępnych na stronie banku.
Bezpłatna Usługa wielowalutowa polega na podłączeniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej konta walutowego do karty debetowej wydanej do Twojego konta osobistego. Transakcje wykonane kartą z włączoną usługą wielowalutową są księgowane bezpośrednio na koncie walutowym bez przewalutowania, jeżeli waluta konta odpowiada walucie transakcji. Jeżeli transakcja jest realizowana w innej walucie lub na koncie walutowym nie ma wystarczających środków, taka transakcja będzie rozliczona z przewalutowaniem na koncie osobistym prowadzonym w PLN po kursie organizacji płatniczej. Wtedy do 5000 zł/mies. płacisz bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie. Jeśli wykorzystasz limit 5000 zł, to dodatkowa marża banku wyniesie 2%.
Usługa Kantoru Walutowego jest dostępna w aplikacji Banku Millennium. Aplikacja umożliwia natychmiastową wymianę waluty w ramach posiadanych przez Klienta rachunków. Przeliczenie waluty następuje po zaproponowanym kursie wymiany, który jest aktualizowany co 30 sekund, do momentu potwierdzenia wymiany przez Klienta. Aby skorzystać z usługi, przeczytaj i zaakceptuj regulamin Kantoru Walutowego https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/2202/latest
Pojęcia m.in. rachunku płatniczego oraz karty debetowej wyjaśniamy w wykazie usług reprezentatywnych dostępnym na bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/824/latest.
Zwroty za zakupy w ramach współpracy z Millennium Goodie Sp. z o.o. dokonywane są na warunkach Regulaminu korzystania z Platformy goodie.pl przez użytkowników.
Dostawcą kodów doładowujących jest Autopay S.A. Regulamin świadczenia tej usługi przez Autopay S.A. jest dostępny w procesie zakupu kodu w aplikacji mobilnej. Zakup kodu doładowującego wymaga akceptacji tego regulaminu. Szczegółowe informacje o usłudze oraz zasadach składania reklamacji dostępne są na stronie www Autopay S.A. oraz w naszej aplikacji w szczegółach kodu. Lista sklepów i dostawców usług udostępniających możliwość zakupu kodów doładowujących dostępna jest w aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej Banku.
Szczegółowe informacje opisane są w Cennikach usług - prowizje i opłaty, karty debetowe, stopy procentowe oraz płatności BLIK, Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A., Regulaminie otwierania rachunków w Banku Millennium S.A. z wykorzystaniem zdalnej weryfikacji tożsamości Klienta, Regulaminie otwierania rachunków przez Internet w Banku Millennium S.A. z wykorzystaniem usługi weryfikacji tożsamości. Dokumenty są dostępne na www.bankmillennium.pl oraz w naszych placówkach.
Bank Millennium S.A. ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa