Informacje prasowe


01.12.2017

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Bank Millennium z tytułem „Bank doceniony przez klientów”

Bank Millennium zwyciężył w rankingu, przygotowanym na podstawie badania ARC Rynek i Opinia „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków”. Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii głównej „Satysfakcja” oraz w kategorii „Ocena opłat i prowizji”.

Podczas badania klienci indywidualni oceniali swoje banki w różnych aspektach. Według Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia, ich ocena w dużej mierze zależała od tego, jakie mają oczekiwania i nastawienie do swojego banku. Na najwyższą satysfakcję respondentów wpłynęły wizerunek instytucji, jej stabilność finansowa oraz opłacalność korzystania z oferowanych produktów i usług. Twórcy rankingu zwrócili też uwagę na fakt, że postrzeganie cen proponowanych przez banki w istotny sposób wpływa na satysfakcję klientów. Ważne jest również poczucie, że zasady naliczania opłat są jasne i transparentne.

Badanie „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków” przeprowadzane jest raz w roku wśród klientów 14 największych banków w Polsce. Tytuł „Bank doceniony przez klientów” przyznawany jest w trzech kategoriach – „Satysfakcja – ranking główny”, „Ocena opłat i prowizji” oraz „Ocena punktów styku” (placówka, infolinia, strona internetowa, bankowość mobilna, bankowość internetowa). Otrzymują go banki, które zostały najwyżej ocenione przez swoich klientów.