Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęIntegracja
Bank Millennium nawiązuje relacje z wybranymi producentami oprogramowania finansowo-księgowego / ERP (Partnerzy Banku) w celu integracji bankowości internetowej Millenet z oferowanym przez nich oprogramowaniem.
Poniżej znajduje się lista systemów finansowo-księgowych/ERP zintegrowanych z systemem bankowości internetowej Millenet Link.
Systemy zintegrowane z Millenet Link
Comarch ERP Optima
Comarch ERP XL
Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki modułom dedykowanym każdemu obszarowi biznesowemu (faktury, płace, kasa/bank, sprzedaż, handel z magazynem itd.) jest optymalnym systemem ERP do zarządzania firmą. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom jest to najchętniej wybierane oprogramowanie księgowe, wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. Z systemu korzysta już ponad 70 000 firm, z różnych branż i sektorów na polskim rynku. Comarch ERP Optima jest dostępny zarówno w modelu stacjonarnym oraz w chmurze, dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez internet.
Film instruktażowylink otwiera się w nowym oknie
Comarch ERP XL to rozbudowany funkcjonalnie system klasy ERP, który charakteryzuje się elastyczną budową modułową. Funkcjonalności systemu zgrupowane są w kilkunastu współpracujących ze sobą obszarach. Optymalna konfiguracja i ilość modułów dobierana jest na podstawie wnikliwej analizy potrzeb i specyfiki funkcjonowania firmy. Oprócz wersji serwerowej system dostępny jest również w modelu SaaS (Software as a Service), w którym Comarch ERP XL jest oferowany za pośrednictwem zdalnego dostępu internetowego.
Dzięki możliwości swobodnej rozbudowy o kolejne obszary wraz z rozwojem przedsiębiorstwa, Comarch ERP XL jest najczęściej kupowanym systemem klasy ERP w Polsce, z którego korzysta obecnie ponad 5000 przedsiębiorstw z różnych branż.
Microsoft Dynamics AX/365
Rozwiązanie automatyzuje i integruje dwustronnie (zarówno wysyłanie, jak i odbieranie danych) system Microsoft Dynamics AX z systemem bankowości internetowej Millenet.
Rozwiązanie automatyzuje proces tworzenia komunikatów z płatnościami na podstawie arkuszy płatności systemu Microsoft Dynamics AX i ich przesyłania bezpośrednio do systemu bankowości internetowej Millenet. Funkcjonalność pozwala na pobieranie elektronicznych wyciągów bankowych (m.in. w trybie automatycznym) oraz wstępne przygotowanie do dekretacji wybranych transakcji.
Oprogramowanie stanowi osobny moduł w systemie Microsoft Dynamics AX Klienta Banku, nie wpływa na inne funkcjonalności i istniejące modyfikacje.
Banking eXcellence
Banking eXcellence pozwala zintegrować system SAP z bankowością internetową Millenet. Rozwiązanie umożliwia natychmiastową wymianę płatności i wyciągów bankowych. Dzięki centralnemu panelowi płatności oraz rozbudowanym funkcjom autoryzacji i raportowania program zapewnia przejrzystość i kontrolę nad procesem rozliczania zobowiązań.
Co więcej, możliwość importu wyciągów śróddziennych czyni proces płatności jeszcze bardziej zorientowanym na klienta. Aktualizacja salda następuje od razu w momencie wpływu płatności, bez konieczności oczekiwania kolejny dzień na wyciąg dzienny.
Kokpit płatności i wyciągów Banking eXcellence jest szczególnie przydatny dla firm, które:
- korzystają z wielu kont bankowych
- mają duży wolumen transakcji, którym trudno zarządzać z poziomu aplikacji bankowych
- nie mają centralnego panelu z informacjami o każdym zrealizowanym przelewie
- potrzebują natychmiastowej informacji o wpływach na konta bankowe
Najważniejsze funkcje oferowane przez Banking eXcellence:
- natychmiastowa widoczność płatności przygotowanych w SAP w bankowości online
- autoryzacja przelewów w SAP (zgodnie z autoryzacją w banku)
- przepływ pracy dotyczący akceptacji płatności
- monitorowanie statusów przelewów
- informacje o stanie konta
- pobieranie wyciągów, w tym wyciągów śróddziennych
- zbiorczy raport płatności
Dostawcą rozwiązania jest BPX S.A.
SAP BUSINESS ONE
Proponowane rozwiązanie zakłada wsparcie Klientów Banku korzystających z aktualnej wersji systemu SAP Business One w wersji on-premise oraz Cloud, pracujących zarówno na bazie danych MS-SQL, jak i SAP HANA. Niezależnie od wersji językowej proponowane rozwiązanie dostępne jest w wersji wielojęzycznej, umożliwiając jego wykorzystanie u wszystkich Klientów Banku.
Ponadto założeniem rozwiązania Millenet Link Connector dla SAP Business One jest wsparcie Klientów Banku pracujących na wielu bazach danych (wieloinstancyjność), jak również w modelu wieloodziałowości.
Millenet Link Connector dla SAP Business One służy do automatycznej komunikacji z Bankiem Millennium. Wymieniane informacje to wyciągi bankowe, salda, płatności, raport (operacje).
Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
Sage Symfonia 50cloud Finanse i Księgowość
Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość
Sage Kadry i Płace One Payroll
Integracja przeprowadzona została przy wykorzystaniu aplikacji Nasz Bank Professional, która usprawnia komunikację pomiędzy programami Sage a systemem bankowości internetowej Millenet. Program pomaga unikać błędów, które często pojawiają się przy ręcznej obsłudze płatności.
Program umożliwia zrealizowanie przelewów do Millenetu, a następnie pobieranie i wczytywanie wyciągów bankowych do programów Sage.
Pozwala również na obsługę wszystkich płatności w jednym miejscu: na podstawie danych pochodzących z poszczególnych działów firmy tworzone są zlecenia dla banków. Po zatwierdzeniu przez operatora przekazywane są do systemu bankowego.
W systemie archiwizowane są wszystkie informacje, dzięki czemu można wykonać zestawienia przeprowadzonych przelewów.
enova365
Integracja enova365 z Millenetem dla Przedsiębiorstw umożliwia kontrolę oraz wykonywanie operacji bankowych bezpośrednio z poziomu systemu ERP.
Mechanizm dwustronnej komunikacji Webservice, pozwala na wgląd do historii operacji za wybrany okres oraz import wyciągów bankowych dla rachunku w formacie XML i PDF. Rozwiązanie umożliwia także tworzenie zleceń płatności w enova365 i ich automatyczną wysyłkę do systemu transakcyjnego banku.
Integracja, pomiędzy Bankiem Millennium a enova365, ułatwia pracę transferów pieniężnych oraz eliminuje błędy, związane z ich ręcznym uzupełnianiem. Dzięki temu rozwiązaniu skorzystają osoby odpowiadające w firmie za rozliczenia.
Microsoft Business Central NAV
Microsoft Business Central NAV to zintegrowane, modułowe rozwiązanie biznesowe klasy ERP z rodziny rozwiązań Microsoft Dynamics, które umożliwia efektywne zarządzanie, a także połączenie wszystkich działań biznesowych w przedsiębiorstwie. System ten jest użytkowany w ponad 150 krajach na całym świecie, w tym także w Polsce. Posiada certyfikat zgodności z obowiązującą w naszym kraju ustawą o rachunkowości.
Microsoft Business Central NAV można w pełni dostosować do metod pracy przedsiębiorstwa, integrować go z bieżącymi systemami i rozbudowywać pod kątem specyficznych wymagań branżowych.
Integracja pomiędzy Business Centra NAV a Bankiem Millennium S.A. pozwoli Klientom Banku na automatyczne wczytywanie wyciągów bankowych z plików dostarczanych przez bank, ustawienie domyślnego konta bankowego do przelewów krajowych i zagranicznych, generowanie przelewów dla konkretnego konta bankowego i dostawców za niezapłacone jeszcze faktury zakupu oraz określenie szablonów przelewów.
Integrację usługi Millenet Link Banku Millennium z systemem Microsoft Business Central NAV wspiera Acrebit S.A.