Czas pożegnać Internet Explorer i Edge Legacy

Od 15 maja 2021 r. Millenet nie będzie dostępny na przeglądarkach Internet Explorer i Microsoft Edge Legacy

Dlaczego rezygnujemy z Internet Explorer i Edge Legacy

Internet Explorer, a także Edge w wersji Legacy nie będą otrzymywać nowych aktualizacji zabezpieczeń od firmy Microsoft

Dla bezpieczeństwa wszystkich użytkowników bankowości internetowej Millenet oraz naszej strony internetowej my również rezygnujemy z tych przeglądarek.
Zachęcamy do zainstalowania jednej z rekomendowanych przez nas przeglądarek, aby nadal korzystać z Millenetu i strony szybko, wygodnie i stabilnie.

Które przeglądarki polecamy

Ze względów bezpieczeństwa podczas logowania do Millenetu używaj rekomendowanych przeglądarek, które możesz za darmo pobrać z Internetu, jak Chrome, Firefox, Edge Chromium, Opera lub Safari (jeśli korzystasz z komputera firmy Apple).
Pamiętaj także, by na bieżąco aktualizować przeglądarkę i korzystać z najwyższej dostępnej wersji.

Jak zmienić przeglądarkę

  1. 1

    Wybierz przeglądarkę

    Wejdź na stronę wybranego producenta. Linki do poszczególnych stron przeglądarek znajdziesz w sekcji wyżej.

  2. 2

    Pobierz i zainstaluj

    Kliknij przycisk „Pobierz”, który będzie widoczny na stronie głównej. Kliknij w pobrany plik i wybierz „Zainstaluj”. Pobrany plik może też zainstalować się automatycznie.

  3. 3

    Uruchom i zacznij korzystać

    Gdy plik zainstaluje się na Twoim komputerze, możesz otworzyć przeglądarkę i zalogować się do Millenetu.

Bank w telefonie

A może czas na aplikację mobilną?

Aplikacja mobilna Banku Millennium to Twój bezpieczny i bardzo wygodny bank w telefonie

  • z aplikacji korzystasz zawsze bezpłatnie
  • w przypadku zgubienia telefonu do aplikacji nie da się dostać tak po prostu, a przez komputer czy w oddziale szybko ją zablokujesz
  • jeśli zapomnisz się wylogować, aplikacja sama wyloguje Cię po 5 minutach, aby nikt bez Twojej wiedzy do niej nie wszedł

Pytania i odpowiedzi