Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęLogowanie
Nowy, czytelniejszy sposób prezentacji i wprowadzania dodatkowego identyfikatora (np. PESEL)
Ulepszyliśmy prezentację graficzną i sposób wprowadzania dodatkowego identyfikatora w procesie logowania. Twój identyfikator (np. PESEL, numer dowodu osobistego, paszportu, REGON lub NIP) będzie prezentowany zgodnie z jego ilością cyfr, co poprawi czytelność i ułatwi logowanie.
Zdefiniuj własną, bardziej przyjazną nazwę dla MilleKodu
Własną nazwę dla MilleKodu możesz zdefiniować po zalogowaniu i wybraniu zakładki: Moje ustawienia/Ustawienia zabezpieczeń. Możesz jej używać zamiennie z MilleKodem, ponieważ jest on zawsze aktywny. Pamiętaj, że własna nazwa MilleKodu musi składać się z minimum 8 i maksymalnie 16 znaków (cyfr lub liter) i nie może być łatwa do odszyfrowania dla innych.
Logowanie do IVR odbywa się za pomocą numeru MilleKod i nie jest możliwe użycie zdefiniowanej własnej nazwy dla MilleKodu.
Ustaw obrazek bezpieczeństwa
Po zalogowaniu możesz także zdefiniować obrazek bezpieczeństwa, wystarczy, że wybierzesz zakładkę: Moje ustawienia/Ustawienia zabezpieczeń. Po zdefiniowaniu, obrazek będzie widoczny za każdym razem przy logowaniu, po wpisaniu MilleKodu.
Skorzystaj z klawiatury wirtualnej podczas logowania
Logując się do Millenetu masz możliwość użycia klawiatury wirtualnej, która stanowi dodatkowe zabezpieczenie przeciwko keyloggerom w bankowości elektronicznej.
H@słaSMS
H@słaSMS to jednorazowe kody wysyłane SMS-em na telefon komórkowy.
H@słaSMS służą do zatwierdzania operacji w systemie bankowości internetowej dla klientów indywidualnych/biznes.
Jakie są zalety H@sełSMS?
- Bezpieczeństwo. H@słaSMS są unikalne dla każdej operacji. Można nim zatwierdzić tylko tę operację, dla której system je wygenerował. Dodatkowo bezpieczeństwo zwiększa wykorzystywanie dwóch oddzielnych urządzeń, jakimi są: komputer z dostępem do Internetu oraz telefon komórkowy.
- Brak dodatkowych kosztów. H@słaSMS są wysyłane na zwykły telefon komórkowy. Za SMS-y zapłaci Bank.
- Nie musisz zapamiętywać haseł. Bank prześle H@słoSMS zawsze, gdy będziesz wykonywać operację wymagającą jego podania.
H@słaSMS można aktywować w każdej chwili.
H@sło1 - logowanie
Klient otrzymuje unikalny MilleKod, którym loguje się do systemu oraz H@sło 1 służące do uwierzytelniania Klienta i ustanawiania sesji. Przy pierwszym wejściu do Millenet zostaje wymuszona zmiana H@sła1.
H@sło1 jest indywidualnym hasłem klienta składającym się z 8 cyfr, wykorzystywanym do logowania w systemie Millenet.
Klient może sam zmienić H@sło1, a dodatkowo co pewien czas system przypomina o konieczności wprowadzenia tej zmiany. Zmiana częstotliwości przypominania o zmianie H@sła1 jest możliwia w profilu ustawień w Millenet.
W celu zwiększenia bezpieczeństwa trzykrotna nieudana próba logowania się do systemu spowoduje zablokowanie dostępu do Millenet dla danego użytkownika.
Certyfikat bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo systemu Millenet zapewnia użycie transmisji szyfrowanej 128-bitowym protokołem SSL gwarantującym bezpieczeństwo i poufność transmisji danych.
Informacja o metodzie kodowania znajduje się w przedrostku https:// umieszczonym na początku adresu strony.
Bank Millennium stosuje certyfikat GeoTrust True BusinessID SSL gwarantowany przez renomowaną firmę specjalizującą się w szyfrowaniu i ochronie danych GeoTrust. Zabezpieczenie zapewnia ochronę danych klienta przed przechwyceniem przez osoby niepożądane. Ponadto certyfikat gwarantuje, że strona logowania należy do instytucji, dla której został wystawiony.
Google Chrome
Mozilla Firefox
Limit dzienny
Limit dzienny (Limit Główny) określa limit łącznej sumy wykonywanych transakcji w Millenet w danym dniu. Kwoty kolejnych przelewów i definicji stalych przelewów zlecanych tego samego dnia, wliczają się w ramach limitu dziennego. Ograniczenia te nie dotyczą przelewów pomiędzy rachunkami własnymi posiadanymi w Banku Millennium.
W przypadku rachunku wspólnego każdy z współposiadaczy ustala odrębnie wartość limitu dziennego, każdy dla swojego Millekodu.
Jest dodatkowym zabezpieczniem dla klienta. Wysokość limitu dziennego może zostać zmieniona samodzielnie przez Millenet (Profil -> Ustawienia zabezpieczeń - potwierdzenie H@słemSMS) oraz poprzez wizytę w placówce Banku Millennium. Użytkownik może dokonać sprawdzenia kwoty wykorzystanego limitu dziennego w zakładce Profil - Ustawienia zabezpieczeń w pozycji Wykorzystanie Limitu Głównego.
Maksymalna wysokość limitu jest określona w cenniku usług.