Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęO franczyzie
Gdzie szukamy franczyzobiorców?
Sieć franczyzowa składa się z prawie 240 placówek, działających w starannie dobranych lokalizacjach w całej Polsce. Stale rozbudowujemy sieć, dbając jednocześnie o jej efektywność. Obecnie poszukujemy partnerów w miejscowościach liczących od 8 tys. mieszkańców, ale dopuszczamy również mniejsze lokalizacje.
Kogo szukamy?
Oferta franczyzy w Banku Millennium skierowana jest do każdego, kto chce prowadzić własny biznes. Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które już mają zarejestrowaną własną firmę lub dopiero planują otworzyć działalność gospodarczą.
Współpracujemy z franczyzobiorcami od 2007 roku
Mamy ponad 15-letnie doświadczenie w budowaniu sieci placówek franczyzowych. Liczba naszych współpracowników z roku na rok wzrasta, a ok. 40% z nich prowadzi więcej niż 1 placówkę.
Standardy i wymogi
Wymogi dotyczące lokalu
- usytuowanie na parterze, z wejściem od strony ulicy
- witryna o wym. min. 2 x 2 m (szklana bez krat) – szyby w standardzie P4
- możliwość powieszenia neonu zewnętrznego nad witryną lokalu
- możliwość remontu lokalu (dostosowanie lokalu do wymogów banku, instalacja alarmu i klimatyzacji)
- dobry ogólny stan techniczny budynku
- jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 3 m w linii prostej
- możliwość zakotwiczenia sejfów (na sali operacyjnej oraz na zapleczu)
- udokumentowane prawo do lokalu
Pożądane lokalizacje
- centrum miasta
- ciąg pieszy (główny deptak miasta)
- parking – dodatkowy atut lokalizacji
Metraż
- min. 36 mkw. sali sprzedaży
- lokal z zapleczem
Linie telekomunikacyjne
- możliwość podłączenia stałego łącza o dużej przepustowości (rekomendowane MPLS 4/4)
- stały zewnętrzny adres IP zakończony łączem Ethernet (bez obsługi Wi-Fi)
Nasze oczekiwania
- pozyskanie nowych Klientów
- doradztwo w zakresie produktów i usług bankowych
- sprzedaż produktów bankowych zgodnie z potrzebami Klienta
- godne reprezentowanie Banku w kontaktach z Klientami i przestrzeganie standardów obsługi Klienta przyjętych w Banku
- przestrzeganie regulacji prawnych
- uczciwość we współpracy z Bankiem
- działanie na wyłączność Banku Millennium S.A.
- złożenie weksla in blanco
- zaświadczenie o niekaralności
- minimum średnie wykształcenie
- doświadczenie w bankowości będzie dodatkowym atutem
Wysokość przychodów
Twój przychód będzie zależał od kilku czynników.
Sprawdź, na czym i jak szybko możesz zarobić
-
Umiejętności sprzedażowe i obsługa Klienta
Lepsze umiejętności sprzedażowe i wysoka jakość obsługi przekłada się na większy przychód Agenta
-
Liczba stałych Klientów
Przychód rośnie wraz ze wzrostem liczby stałych Klientów
-
Uproduktywnienie Klientów
Zwiększenie oferowanych Klientom produktów to potencjalnie większe przychody
-
Liczba potencjalnych Klientów
Więcej potencjalnych Klientów to możliwy większy przychód
-
Liczba wykonywanych operacji bankowych
Wpłaty, wypłaty i przelewy wykonywane przez Klientów
-
Multiproduktowość
Sprzedaż pełnej oferty banku dla klientów detalicznych (np. produkty hipoteczne) i firmowych (np. rachunki firmowe, kredyty i leasing)
-
Rozwój sprzedaży dla klientów segmentu biznes
Sprzedaż pełnej oferty banku dla klientów detalicznych (np. produkty hipoteczne) i firmowych (np. rachunki firmowe, kredyty i leasing)
-
Lokalizacja placówki
Dobra lokalizacja to szansa na większą liczbę Klientów
-
Działania promocyjne
Aktywna promocja przekłada się na wzrost przychodów franczyzobiorcy
Możesz zarabiać już od pierwszego miesiąca prowadzenia działalności
Gwarantujemy wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku niskiej sprzedaży w pierwszym miesiącu działalności oddziału franczyzowego. Jednocześnie dbamy o ciągły rozwój oferty dostępnych produktów i ich atrakcyjność. Prowadząc oddział partnerski, możesz uzyskać średni dochód od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych, uzależniony od liczby pozyskanych Klientów, wysokości sprzedaży i osobistego zaangażowania i wyników jakościowych.
Wynagrodzenie franczyzobiorcy obejmuje:
- akwizycję klientów detalicznych i firmowych
- produkty kredytowe i inne - wynagrodzenie prowizyjne
- bonusy za realizację celów sprzedaży
- premie w programach motywacyjnych
- produkty rozliczeniowe - część opłat pobieranych od Klienta
Korzyści
-
Dostępność wejścia
Otwarcie i prowadzenie placówki franczyzowej nie wymaga dużych nakładów finansowych
-
Szeroka oferta produktowa
Oferta dla Klientów indywidualnych oraz prowadzących działalność gospodarczą
-
System wynagrodzeń
Atrakcyjne stawki wynagrodzeń
-
Bezpieczeństwo finansowe
Gwarantujemy wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku niskiej sprzedaży w pierwszym miesiącu działalności.
-
Jednolity system informatyczny
Wszystkie placówki mają dostęp do systemu centralnego Banku, a dokonywane w nim operacje realizowane są w czasie rzeczywistym.
-
Stabilność współpracy
Oferujemy współpracę ze stabilnym partnerem, doświadczonym w budowie sieci franczyzowej o szerokim zasięgu.
-
Równe szanse rozwoju
Wszystkie placówki franczyzowe traktowane są na równych zasadach, tak jak placówki własne Banku.
Pytania i odpowiedzi
Czy występują różnice produktowe między ofertą placówek własnych a franczyzowych?
Oferowane w placówkach franczyzowych produkty i usługi są w większości takie same, jak w placówkach własnych. Dla sieci franczyzowej niedostępne są jedynie fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, oferta dla przedsiębiorców. Oferta placówek franczyzowych obejmuje:
- kredyty dla Klientów indywidualnych, w tym dostęp do produktów hipotecznych za pośrednictwem, wyspecjalizowanego pracownika banku
- kredyty dla podmiotów gospodarczych (takie jak: pożyczka gotówkowa, kredyt w rachunku bieżącym, kredyt inwestycyjny oraz wszystkie kredyty zabezpieczone hipoteką)
- karty kredytowe
- karty płatnicze
- lokaty terminowe
- wpłaty gotówkowe
- wypłaty gotówkowe
- rachunki ROR
- konta firmowe
- przelewy
- przelewy do ZUS i US
Jakie warunki powinien spełniać lokal?
Lokal powinien znajdować się w uczęszczanym punkcie miasta. Najlepsza lokalizacja to rynek, główna ulica miasta, place, skwery, ciągi komunikacyjne do urzędów, na dworzec etc.
Jakie usługi będzie mógł zaproponować Klientom franczyzobiorca?
Zarówno usługi, jak i produkty oferowane w placówce franczyzowej nie różnią się od usług oferowanych w placówce własnej. Oprocentowanie czy prowizje dla Klienta są takie same.
Czy franczyzobiorca może korzystać z gotówki Banku w celu wykonywania operacji Klientów?
Gotówka jest własnością Banku, użyczoną partnerowi do wykonywania operacji bankowych na rzecz jego Klientów. Oznacza to, że Bank powierza fizycznie gotówkę partnerowi jedynie w celu wykonywania przez niego czynności i usług finansowych w imieniu i na rzecz Banku. Gotówka, którą posiada partner, jest ubezpieczona. Każdy z franczyzobiorców posiada indywidualny limit na dostępną kwotę w kasie. Może zostać on jednak podniesiony lub obniżony, w zależności od potrzeb i specyfiki sprzedaży. Nadwyżkę gotówki franczyzobiorca jest zobowiązany dostarczyć do Banku. Forma dostarczenia gotówki nie jest przez Bank narzucona. Franczyzobiorca może dokonać wpłaty osobiście lub za pośrednictwem zewnętrznych firm.
W jaki sposób bank gwarantuje bezpieczeństwo placówki (np. w przypadku kradzieży)?
Każda nowo otwarta placówka partnerska musi spełniać wymogi bezpieczeństwa ustalone przez Bank. Gotówka jest zabezpieczona w sejfach, a całe mienie Banku w placówce jest ubezpieczone. Kolejnym zabezpieczeniem jest monitoring CCTV. Zakres ubezpieczenia gotówki obejmuje następujące ryzyka:
- rabunek gotówki w placówce
- rabunek gotówki w transporcie
- kradzież z włamaniem w placówce
Bank wymaga złożenia weksla in blanco wystawionego przez franczyzobiorcę, który zostanie zwrócony franczyzobiorcy po upływie 12 miesięcy od dnia rozwiązania Umowy.
Z jakimi podmiotami bank podpisuje umowy? Czy są to wyłącznie osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą? Czy właściciel spółki z o.o., który chciałby rozszerzyć działalność o usługi bankowe, może otworzyć placówkę banku?
Bank akceptuje wszystkie podmioty gospodarcze z wyjątkiem spółki cywilnej.
Czy produkty sprzedawane w placówkach partnerskich są obciążone dodatkową prowizją, która obniża przychód partnera, czy ich cena jest taka, jak w placówkach własnych?
Wszystkie prowizje i oprocentowania produktów są identyczne dla Klienta w obu typach placówek.
- Ukryj Pokaż wszystkie