Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęDlaczego rezygnujemy z Internet Explorer i Edge Legacy
Internet Explorer, a także Edge w wersji Legacy nie będą otrzymywać nowych aktualizacji zabezpieczeń od firmy Microsoft
Dla bezpieczeństwa wszystkich użytkowników bankowości internetowej Millenet oraz naszej strony internetowej my również rezygnujemy z tych przeglądarek.
Zachęcamy do zainstalowania jednej z rekomendowanych przez nas przeglądarek, aby nadal korzystać z Millenetu i strony szybko, wygodnie i stabilnie.
Które przeglądarki polecamy
Ze względów bezpieczeństwa podczas logowania do Millenetu używaj rekomendowanych przeglądarek, które możesz za darmo pobrać z Internetu, jak Chrome, Firefox, Edge Chromium, Opera lub Safari (jeśli korzystasz z komputera firmy Apple).Pamiętaj także, by na bieżąco aktualizować przeglądarkę i korzystać z najwyższej dostępnej wersji.
Jak zmienić przeglądarkę
-
1
Wybierz przeglądarkę
Wejdź na stronę wybranego producenta. Linki do poszczególnych stron przeglądarek znajdziesz w sekcji wyżej.
-
2
Pobierz i zainstaluj
Kliknij przycisk „Pobierz”, który będzie widoczny na stronie głównej. Kliknij w pobrany plik i wybierz „Zainstaluj”. Pobrany plik może też zainstalować się automatycznie.
-
3
Uruchom i zacznij korzystać
Gdy plik zainstaluje się na Twoim komputerze, możesz otworzyć przeglądarkę i zalogować się do Millenetu.
Bank w telefonie
A może czas na aplikację mobilną?
Aplikacja mobilna Banku Millennium to Twój bezpieczny i bardzo wygodny bank w telefonie
-
z aplikacji korzystasz zawsze bezpłatnie
-
w przypadku zgubienia telefonu do aplikacji nie da się dostać tak po prostu, a przez komputer czy w oddziale szybko ją zablokujesz
-
jeśli zapomnisz się wylogować, aplikacja sama wyloguje Cię po 5 minutach, aby nikt bez Twojej wiedzy do niej nie wszedł
Pytania i odpowiedzi
Czy oprócz wymienionych przeglądarek Chrome, Safari, Firefox, Opera i Edge (Chromium) będzie można korzystać z innych dostępnych przeglądarek? Np. Dolphin?
Ze względów bezpieczeństwa do logowania do Millenetu używaj rekomendowanych przeglądarek, które możesz za darmo pobrać z Internetu, jak Chrome, Safari, Firefox, Opera, Edge (Chromium).
Logowanie się do Millenetu jest możliwe za pomocą starszego oprogramowania, jednak niektóre funkcje mogą być niedostępne lub część treści może wyświetlać się niepoprawnie. Dlatego pamiętaj, by na bieżąco aktualizować przeglądarkę i korzystać z najwyższej dostępnej wersji.
Czy bank rekomenduje szczególne jakąś przeglądarkę ze względów bezpieczeństwa?
Rekomendujemy przeglądarki: Chrome, Safari, Firefox, Opera, Edge (Chromium). Wybraną przeglądarkę zawsze należy aktualizować do najnowszej wersji.
Czy ulegnie zmianie sposób logowania do bankowości internetowej?
Nie, sposób logowania nie ulegnie zmianie.
Czy na nowej przeglądarce Millenet będzie wyświetlał się w taki sam sposób (układ kafli, dodatków)?
Tak, układ przeglądarki i dostępne funkcje Millenetu są takie same niezależnie od wybranej przeglądarki.
Czy coś należy zrobić, aby dodatkowo ochronić się przed utratą danych (usunąć pliki cookies, zapisane dane w przeglądarce)?
Nie ma takiej potrzeby. Z przeglądarki Internet Explorer i Edge Legacy możesz jeszcze bezpiecznie korzystać, ale już wkrótce Millenet nie będzie dostępny na tych przeglądarkach.
Czy moje środki są bezpieczne w tym momencie, skoro Microsoft nie aktualizuje zabezpieczeń?
Logowanie do Millenetu pozostaje cały czas bezpieczne. Zachęcamy jednak do zainstalowania i korzystania z polecanych przez nas przeglądarek.