Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkę(tel. stacjonarne i komórkowe, opłata zgodna z taryfą operatora)
Uważaj na oszustów, którzy podszywają się pod pracowników banku. Pamiętaj, że nasz konsultant nigdy nie poprosi Cię o hasło do logowania czy o zainstalowanie aplikacji do obsługi klienta. Jeśli masz wątpliwości, rozłącz się.
Gdy rozmawiasz z naszym konsultantem, możesz sprawdzić jego dane oraz potwierdzić swoją tożsamość jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej
Napisz do nas
lub zadzwoń pod specjalny numer
Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej:
Klienci indywidualni, Prestige, Bankowość Prywatna
801 24 HELP (801 244 357) - z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
Czynne 24h/7dni
(+48) 22 598 40 50 - z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Czynne 24h/7dni
Biznes, Przedsiębiorstwa
801 632 632 - z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
Pn-Pt 8:00 - 18:00
(+48) 22 598 40 31 - z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Pn-Pt 8:00 - 18:00
Usługa współdzielenia ekranu, dzięki której uzyskasz bezpośrednie wsparcie po zalogowaniu do Millenetu.
W Millenecie kliknij niebieską ikonę w prawym dolnym rogu i wybierz Szybka pomoc na ekranie.
Jeśli masz pytania dotyczące produktów hipotecznych Banku Millennium zapraszamy do kontaktu.
(+48) 22 598 40 60 z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
Pn-Pt 8:00 - 20:00
Jeśli masz Pakiet Bardzo Pomocny, w razie nagłej sytuacji zadzwoń do Centrum Alarmowego Europ Assistance:
(+48) 22 203 75 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).
monitorowanie należności
(+48) 22 598 40 16
Pn-Pt 8:00 - 18:00
restrukturyzacja
(+48) 22 598 57 60
Pn-Pt 8:00 - 16:00
Jeśli masz zastrzeżenia do naszych usług, możesz zgłosić reklamację.
Możesz to zrobić samodzielnie. Jeśli chcesz, możesz upoważnić inną osobę lub instytucję, by to zrobiła w Twoim imieniu.
Pełnomocnictwa udzielasz w formie pisemnej. Twój podpis musi być poświadczony przez:
Odpowiedź otrzymasz do:
Jeżeli Twój przypadek jest szczególnie skomplikowany, możemy wydłużyć termin, w którym udzielimy Ci odpowiedzi. W takiej sytuacji poinformujemy Cię o tym i podamy:
Maksymalny termin, w którym Ci odpowiemy to:
Odpowiedź otrzymasz od nas:
Dodatkowo na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, wskazując jako pozwanego Bank Millennium S.A., możesz wystąpić z powództwem do sądu powszechnego, w którego okręgu masz miejsce zamieszkania - w okresie 5 lat od 15.04.2023 r., w przypadku powództwa o roszczenie związane z zawarciem umowy kredytu waloryzowanego, denominowanego lub indeksowanego do waluty innej niż waluta polska, w tym o ustalenie istnienia lub nieistnienia wynikającego z niej stosunku prawnego, o ustalenie bezskuteczności postanowień tej umowy lub o zwrot świadczeń związanych z jej zawarciem.
To pouczenie nie jest poradą prawną, a wszystkie przypadki właściwości miejscowej i rzeczowej sądów powszechnych szczegółowo określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Jeśli jesteś konsumentem, możesz skorzystać z możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu odnośnie umowy zawartej przez Internet lub inne środki elektroniczne. Możesz to zrobić za pośrednictwem platformy ODRlink otwiera się w nowym oknie, która funkcjonujące w krajach Unii Europejskiej.
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa