Doładowania MilleSMS należy wysyłać na numer 8058. Zlecenia doładowania wysłane na ten numer oraz potwierdzenia lub informacje w odpowiedzi na Doładowanie MilleSMS są bezpłatne. Za zlecenia doładowania wysłane na numer +48 601 767 767 (+48 601 SMS SMS) i odpowiedzi pobierana będzie standardowa opłata jak za Transakcje MilleSMS.
Za doładowanie wykonane przez MilleSMS nie jest pobierana opłata. Doładowania MilleSMS można zlecać w ramach Limitu Dziennego Transakcji. Doładowania MilleSMS zliczane są wraz z Transakcjami MilleSMS niezależnie od operacji zlecanych przez Millenet.
Obecnie nie jest możliwe wykonanie doładowania telefonu w nocy - sandardowo między godzinami 22:00 a 05:00 rano od poniedziałku do soboty.
Zlecenie doładowania przez SMS zaczyna się od litery D (od "Doładowanie") i zawiera numer lub nazwę rachunku, z którego opłacisz zasilenie, nazwę skróconą zdefiniowanego numeru telefonu, który chcesz zasilić, oraz kwotę zasilenia.
Należy pamiętać, iż kwota zasilenia musi być właściwa dla danego operatora. Część operatorów przyjmuje wyłącznie określone równe kwoty (np. 5, 25, 50 PLN), inni pełne kwoty z ograniczonego zakresu (np. od 10 do 500 PLN). Doładowania na kwoty nieprawidłowe dla określonego operatora nie zostaną wykonane.
Przykład 1 – Zlecenie doładowania (D) z rachunku 12345678 dla numeru telefonu +48 601 456 789 zdefiniowanego w Millenecie z nazwą skróconą MOJ_TEL na kwotę 50,00 PLN: Tekst transakcji SMS (wysłanej na numer 8058): D 12345678 MOJ_TEL 50 Odpowiedź MilleSMS o przyjęciu zlecenia: Zlecenie przyjęto do realizacji. Nr zlecenia: 000000000000000. Zlecenia wysłane po 22:00 będą zrealizowane w godzinach rannych.
Przykład 2 – Zlecenie doładowania (D) z rachunku 23456789 o nazwie skróconej KASA dla numeru telefonu +48 501 567 890 zdefiniowanego w Millenecie z nazwą skróconą ZOSIA na kwotę 25,00 PLN: Tekst transakcji SMS (wysłanej na numer 8058): D KASA ZOSIA 25 Odpowiedź MilleSMS o przyjęciu zlecenia: Zlecenie przyjęto do realizacji. Nr zlecenia: 000000000000000. Zlecenia wysłane po 22:00 będą zrealizowane w godzinach rannych.
Jeśli SMS wysyłany do Banku będzie zawierał nieprawidłowe dane (np. dane rachunku, który nie został oznaczony do Doładowań MilleSMS), to na numer komórki zostanie bezpłatnie wysłany komunikat o odrzuceniu zlecenia.
Doładowania realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości związanych z funkcjonowaniem serwisu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media pod numerem 801 555 589 lub +48 58 5555 300 (z tel. komórkowych i spoza Polski).
Zapoznaj się z Regulaminem oraz informacją o kwotach doładowań. Jeśli chcesz, aby została wystawiona faktura, zarejestruj swoje dane po zalogowaniu w Millenet.