Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęWysyłaj przelewy BLIK na telefon:
- nie musisz znać numeru konta, na który chcesz przesłać pieniądze
- wystarczy Ci numer telefonu odbiorcy – wpisz go samodzielnie lub wybierz z listy kontaktów w telefonie
- ikonka BLIKA obok numeru telefonu na liście kontaktów w aplikacji pokaże Ci, czy Twój znajomy może otrzymać przelew BLIK na telefon
- gotówka dotrze na konto odbiorcy natychmiast, również w weekendy i święta
- nic Cię to nie kosztuje, bo przelew jest bezpłatny
Jeśli chcesz również odbierać natychmiastowe przelewy BLIK na telefon:
Powiąż swój numer telefonu z numerem konta w aplikacji mobilnej.
Aby to zrobić:
- zaloguj się do aplikacji mobilnej Banku
- na głównym ekranie wybierz Kod BLIK > Ustawienia BLIK > Ustawienia przelewu na telefon lub w menu wybierz Ustawienia > Ustawienia płatności > Ustawienia przelewu na telefon
- wskaż domyślne konto do przelewów BLIK na telefon
Teraz możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon, również w weekend.
Przelew wykonasz do odbiorców posiadających konto w bankach oferujących usługę przelewu BLIK na telefon, tj.: Bank Millennium, Alior Bank, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Getin Bank, Credit Agricole.
Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wybierz Przelew BLIK na telefon. Następnie wybierz konto, z którego zrobisz przelew.
Wprowadź nazwę i numer telefonu odbiorcy, kwotę i tytuł przelewu. Ikonka BLIKA obok numeru telefonu pokaże, czy Twój znajomy może odbierać przelewy BLIK na telefon. Kliknij Dalej, a następnie Zatwierdź przelew.
Przelew zostanie wysłany i natychmiast trafi do odbiorcy. Jeśli numer odbiorcy jest niezarejestrowany, wykonanie przelewu nie będzie możliwe.