Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęWymieniasz pieniądze bezpośrednio w aplikacji w czasie rzeczywistym. Waluta od razu trafia na Twoje konto walutowe. Jeśli go nie masz, to otworzysz je w czasie wymiany.
Prowadzimy go w euro, dolarach amerykańskich, frankach szwajcarskich lub funtach brytyjskich. Możesz otworzyć go w czasie wymiany walut w Kantorze. Więcej o: rachunek biznes
W aplikacji mobilnej możesz podłączyć konto walutowe w euro, dolarach amerykańskich, frankach szwajcarskich lub funtach brytyjskich do swojej karty debetowej (do konta firmowego). Dzięki Usłudze wielowalutowej za granicą i online zapłacisz bezpośrednio z konta walutowego i wypłacisz gotówkę w bankomacie bez przewalutowania. Jeśli podepniesz kilka kont walutowych do karty, to automatycznie rozpoznamy walutę transakcji i pobierzemy pieniądze z odpowiedniego konta. Kiedy zabraknie Ci pieniędzy na koncie walutowym, to pobierzemy tę kwotę z konta w złotówkach (zgodnie z Cennikiem).
Dzięki zleceniom automatycznym w Kantorze w aplikacji ustawisz wymianę waluty konkretnego dnia po kursie z godz. 12:00. Jeśli często wymieniasz walutę, ułatwią Ci to zlecenia cykliczne. A gdy chcesz wymienić walutę po interesującym Cię kursie, ale nie masz czasu śledzić kursów walut - ustaw zlecenie warunkowe, a zrobimy to za Ciebie.
W aplikacji mobilnej wybierz z menu Produkty, a potem Karty. Przejdź do karty do konta firmowego.
Na stronie karty wyszukaj opcję Podepnij konto walutowe do karty.
Wybierz konto walutowe i potwierdź. Gotowe!
Usługa Kantoru Walutowego umożliwia natychmiastowy zakup lub sprzedaż walut w aplikacji mobilnej. Dostępna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa usług bankowych i będzie pomocna podczas zagranicznych podróży i zakupów online w zagranicznych serwisach.
W Kantorze Walutowym można wymienić waluty: euro (EUR), dolary (USD), funty brytyjskie (GBP) i franki szwajcarskie (CHF) na złotówki (PLN) i odwrotnie.
Kursy wymiany walut sprawdzisz w aplikacji mobilnej.
Kantor znajdziesz tylko w aplikacji mobilnej. Z menu wybierz sekcję Produkty, potem Waluty. Przy pierwszej transakcji poprosimy o zaakceptowanie regulaminu. Jeśli nie masz konta w walucie, na którą chcesz wymienić złotówki, możesz od razu je założyć. Transakcje w Kantorze realizowane są w ramach przelewu własnego, dlatego wymieniona waluta pojawia się natychmiast na odpowiednim koncie. Dodatkowo w aplikacji sprawdzisz historyczne kursy oraz ustawisz powiadomienia o osiągnięciu przez daną walutę wybranego przez Ciebie kursu. Możesz ustawić 4 powiadomienia dla każdej waluty.
W ramach jednorazowej wymiany waluty w Kantorze Walutowym występują następujące limity:
Minimalna kwota jednorazowej wymiany | Maksymalna kwota jednorazowej transakcji | |
---|---|---|
Dni robocze (pon – pt) od 8:30 do 17:00 | 1 jednostka wymienianej waluty (tj. np. 1 PLN, 1 EUR) | Równowartość 5 mln PLN |
Dni robocze (pon – pt) od 17:00 do 8:30 | 1 jednostka wymienianej waluty (tj. np. 1 PLN, 1 EUR) | Równowartość 500 000 PLN |
Dni wolne od pracy i święta | 1 jednostka wymienianej waluty (tj. np. 1 PLN, 1 EUR) | Równowartość 250 000 PLN |
Usługa wielowalutowa polega na podpięciu konta walutowego prowadzonego w EUR, USD, CHF i GBP do karty firmowej. Otwiera to możliwość płacenia nią bezpośrednio z konta walutowego - bez kosztów przewalutowania.
Możesz podpiąć konta w czterech walutach do karty firmowej. Automatycznie rozpoznamy, w jakiej walucie płacisz i pobierzemy kwotę transakcji z odpowiedniego konta. Jeśli braknie Ci pieniędzy na koncie walutowym, to rozliczymy ją z konta w złotówkach (zgodnie z Cennikiem).
Nota prawna
Usługa Kantoru Walutowego jest dostępna w aplikacji Banku Millennium. Usługa umożliwia natychmiastową wymianę waluty w ramach posiadanych przez Klienta rachunków. Przeliczenie waluty następuje po zaproponowanym kursie wymiany, który jest aktualizowany co 30 sekund, do momentu potwierdzenia wymiany przez Klienta. Aby skorzystać z usługi, przeczytaj i zaakceptuj regulamin Kantoru Walutowego.
Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej i przewalutowania dostępne są w Ogólnych warunkach otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów Biznes w Banku Millennium S.A. oraz Cenniku usług dla Klientów Biznes, które są dostępne w naszych placówkach i na naszej stronie www.bankmillennium.pl