Korzyści:
- oszczędzisz czas, gdyż nie będziesz musiał co miesiąc definiować i zlecać płatności,
- bezpłatnie zdefiniujesz i będziesz mógł wielokrotnie modyfikować zlecenia stałe,
- w łatwy sposób skorzystasz z usługi zarówno w placówce Banku, jak i poprzez TelleMillennium i Millenet,
- Bank będzie czuwał nad terminowością płatności za Ciebie.
Jak zdefiniujesz zlecenie stałe?
Wystarczy, że posiadasz rachunek firmowy w PLN w Banku Millennium, abyś mógł zdefiniować zlecenie stałe:
- w placówce Banku,
- poprzez system bankowości internetowej Millenet,
- poprzez TelleMillennium.
Szczegółowe informacje możesz uzyskać w placówkach Banku Millennium lub pod numerem TeleMillennium 801 31 31 31 albo pod numerem stacjonarnym +48 22 598 41 61 (dla połączeń z zagranicy lub z telefonu komórkowego).