Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęZapraszamy do kontaktu:
z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
z telefonów komórkowych i zagranicznych
wybierz Kontakt, a następnie Połącz bezpośrednio z konsultantem
Opłaty za połączenie z TeleMillennium z telefonów stacjonarnych i komórkowych są zgodne z cennikiem operatora danej sieci. W celu zapewnienia komfortu korzystania z naszych usług i produktów Konsultanci TeleMillennium pozostają do dyspozycji Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. TeleMillennium zapewnia bezpieczeństwo wykonanych operacji dzięki zastosowaniu indywidualnego identyfikatora Klienta (MilleKodu) oraz hasła dostępu (H@sła 1 lub Hasła Mobilnego), które wpisuje się na klawiaturze telefonu.
Korzystasz z Pakietu Bardzo Pomocnego? W razie nagłej sytuacji zadzwoń do Centrum Alarmowego Europ Assistance: (+48) 22 203 75 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Połączenie z konsultantem umożliwia uzyskanie informacji o produktach i usługach oraz zlecenie wybranych operacji finansowych w ramach posiadanych produktów.
Konsultant Banku Millennium może dzwonić z następujących numerów telefonów:
W przypadku połączenia z telefonu stacjonarnego lub komórkowego koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.
W TeleMillennium sprawdzisz szybko swój stan konta. Nie musisz nawet czekać na połączenie z konsultantem. Zadzwoń ze swojego telefonu (numeru zarejestrowanego do H@seł SMS), wybierz 2 i wprowadź swój MilleKod oraz H@sło 1. Lektor automatycznie poda Ci dostępną kwotę.
Na infolinii Banku można uzyskać informacje o produktach i usługach Banku, sprawdzić lokalizację placówki lub bankomatu, złożyć wniosek o kartę kredytową.
W przypadku bankowości detalicznej (nr telefonu 801 331 331) system wymaga podania MilleKodu i Hasła 1 (lub Hasła Mobilnego). Firmy (nr telefonu 801 31 31 31) logują się za pomocą Telekodu. Dostęp do TeleMillennium można aktywować w dowolnej placówce Banku Millennium.
W przypadku tonowego wybierania numeru do każdego klawisza telefonu przypisany jest określony ton. Jeżeli telefon ma ustawione wybieranie tonowe, to w słuchawce po naciśnięciu klawisza (np. cyfra 1) słychać dźwięk - impuls. Niektóre telefony mają możliwość przełączania trybu wybierania z impulsowego na tonowy (przycisk PULSE/TONE). Telefon z wybieraniem tonowym jest wymagany do połączeń z TeleMillennium.
Należy udać się do dowolnej placówki Banku Millennium i podpisać umowę. W placówce zostanie wydany MilleKod i H@sło 1, w przypadku Firm zostanie nadany numer Telekodu.
Tak, zlecanie dyspozycji u konsultanta jest bezpieczne, gdyż Bank Millennium stosuje zróżnicowane systemy weryfikacji Klientów. Każdy Klient posiada swoje indywidualne hasła dostępu do obsługi telefonicznej, które należy podać, aby zalogować się do TeleMillennium. Przed złożeniem dyspozycji z rachunku Klient jest dodatkowo weryfikowany przez konsultanta telefonicznego.
Należy skontaktować się z linią zastrzegania kart 22 598 41 14 lub po połączeniu z TeleMillennium 801 331 331 wybrać z automatycznego menu opcję 1 - Aktywacja i zastrzeganie kart. Linie do zastrzegania kart są czynne cała dobę, 7 dni w tygodniu.
W celu aktywacji lub zmiany numeru telefonu do H@seł SMS udaj się do najbliższej placówki Banku. W ciągu jednej krótkiej wizyty dodamy Twój numer telefonu do H@seł SMS w systemie Banku.