Informacje prasowe


09.03.2017

Bank Millennium na podium rankingu Instytucja Roku 2016

W tegorocznej edycji rankingu Instytucja Roku, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl, Bank Millennium zajął drugie miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówce”. Zwycięzcy rankingu zostali wyłonieni na podstawie sześcioetapowego badania jakości pracy w placówkach, przeprowadzonego w 2016 roku przez ekspertów portalu MojeBankowanie.pl w blisko 900 placówkach 33 instytucji.

Podczas badania jakości obsługi w placówkach oceniano pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie rozmowy. Zbadano m.in. jak banki są przygotowane do sprzedaży różnych produktów – nie tylko konta osobistego, ale też kredytu gotówkowego czy karty kredytowej. Średni wynik dla wszystkich 33 badanych instytucji wyniósł 73%. Bank Millennium osiągnął wynik na poziomie ponad 84%.

- Od kilku lat jesteśmy w ścisłej jakościowej czołówce polskiego sektora bankowego. Do tej pozycji dochodziliśmy stopniowo, metodą prób i błędów. Dziś możemy już powiedzieć, że najskuteczniejszą metodą budowania przyjaznych relacji z klientami jest stawianie ich potrzeb i ich zadowolenia w centrum uwagi. Od kilku lat ukierunkowanie na jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością kultury organizacyjnej Banku Millennium. Słuszność wyboru tej, a nie innej strategii potwierdzają zdobywane przez nas nagrody i rosnąca baza klientów, w której większość osób pochodzi z polecenia innych klientów – podkreśla Magdalena Macko, Dyrektor Departamentu Jakości w Banku Millennium.

Ranking Instytucja Roku został przeprowadzony przez portal MojeBankowanie.pl po raz drugi. W rankingu badana jest jakość obsługi w placówkach oraz jakość obsługi w zdalnych kanałach dostępu. W 2016 roku, dzięki współpracy z badanymi instytucjami, wdrożono nowe zasady rankingowania, które uwzględniają potrzeby i oczekiwania klientów badanych instytucji.