Informacje prasowe


10.09.2024

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Bank Millennium najlepszy w kanałach zdalnych

W drugiej tegorocznej fali badania rankingu Instytucja Roku, organizowanego przez portal Mojebankowanie.pl, dotyczącej kont dla dzieci, Bank Millennium został uznany za najlepszy w obsłudze zdalnej.

Podczas badania klienci posiadający konto osobiste kontaktowali się ze swoimi bankami z potrzebą założenia konta dla dziecka. W przypadku kanałów zdalnych wykonano 130 rozmów telefonicznych z konsultantami infolinii oraz wysłano 130 zapytań mailowych. Dotyczyły głównie oferty dla nastolatka, ale pytano również o konto dla dziecka w wieku 11 lat. Poza podstawowymi parametrami oferty przedmiotem rozmów były możliwości korzystania z finansów przez niepełnoletnich klientów, limity płatności oraz mechanizmy kontrolne po stronie rodziców.

Bank Millennium wyróżniał się m.in. świetnym poziomem obsługi przez konsultantów na infolinii oraz w korespondencji elektronicznej.

- Nasza oferta dla młodych klientów i usługi są unikatowe. Stanowią dla nich doskonałe wsparcie, ale też pomagają i ułatwiają codzienne obowiązki rodzicom. Klienci to doceniają. Przedstawiając ofertę patrzymy indywidulanie na każdego z rozmówców mając świadomość, że dla każdego z nich różne kwestie mogą być najważniejsze. Tak wysoka ocena ze strony ekspertów rankingu Instytucja Roku to dla nas duże wyróżnienie i bardzo za nie dziękujemy. Najbardziej jednak chciałbym podziękować swoim koleżankom i kolegom, którzy każdego dnia kontaktują się z naszymi klientami – kolejny raz udowadniacie że jesteście najlepsi. Gratuluję – mówi Rafał Dywan, dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium.

Bank Millennium doskonali swoją ofertę dla najmłodszych już od ponad dekady. Konto Millennium 360 Junior rodzice mogą otworzyć dziecku tuż po narodzinach. Najmłodsze pociechy (do 6 lat) nie mają dostępu do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej czy karty, mogą jednak już od najmłodszych lat uczyć się gospodarować własnym budżetem. Nawet drobne środki mogą gromadzić na swoim rachunku i oszczędzać na Koncie Oszczędnościowym Profit.

Konto 360° Junior rośnie razem z dzieckiem. Funkcje i możliwości rachunku dopasowane są do wieku. Młody klient zyskuje dostęp do kolejnych usług wraz ze swoim rozwojem. Przykładowo od 7 roku życia na wniosek rodzica dziecko może otrzymać dostęp do aplikacji mobilnej i kartę debetową do konta ze specjalnie zaprojektowaną grafiką i limitem płatności, którym zarządza rodzic. Od 13 roku życia junior otrzymuje dostęp do bankowości internetowej Millenet, zaś aplikacja mobilna zyskuje „dorosły” design. Jej użytkownik będzie mógł skorzystać też z nowych funkcji, takich jak doładowanie telefonu, zakup biletów komunikacji miejskiej i do kina oraz komunikacji edukacyjnej na temat cyberbezpieczeństwa. Rodzic ma pełną kontrolę wydatków dziecka. Jeśli posiada dostęp do bankowości elektronicznej, może na bieżąco podglądać wydatki dziecka, a także szybko zasilić konto pociechy kieszonkowym.

Nota prawna:

Szczegóły oferty Konta 360°Junior oraz wykaz usług reprezentatywnych zawarte są w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A. oraz w cennikach usług dot. prowizji i opłat, stóp procentowych, kart debetowych oraz płatności BLIK oraz w Dokumentach dotyczących opłat, dostępnych w placówkach Banku oraz na www.bankmillennium.pl. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym Konto 360° Junior, znajdują się tutaj https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/2179/latest.

Konto 360° Junior jest rachunkiem płatniczym prowadzonym dla osób w wieku poniżej 18 lat. Przedstawiciel ustawowy oraz posiadacz rachunku po ukończeniu 13 lat mogą dysponować środkami pieniężnymi zgromadzonymi na koncie w ramach miesięcznego limitu wskazanego w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium SA. Na wniosek przedstawiciela ustawowego Bank umożliwia małoletniemu w wieku 7-13 lat dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunku bankowym za pomocą karty debetowej lub aplikacji mobilnej w ograniczonym zakresie tylko w celu dokonywania drobnych bieżących spraw życia codziennego (obowiązują obniżone limity transakcji).

Konto Oszczędnościowe Profit jest dostępne wyłącznie dla Posiadaczy konta osobistego, który jest rachunkiem płatniczym. Pierwszy przelew w danym miesiącu z Konta Oszczędnościowego Profit jest bezpłatny, opłaty za kolejne przelewy są zgodne z Cennikiem Usług – stopy procentowe. Oprocentowanie standardowe na Koncie Oszczędnościowym Profit jest zmienne. Szczegółowe informacje na temat zasad prowadzenia Konta Oszczędnościowego Profit określiliśmy w regulaminach oraz Cennikach usług, dostępnych w placówkach banku oraz na stronie www.bankmillennium.pl. Powyższe pojęcia wyjaśniamy w wykazie usług reprezentatywnych dostępnym na stronie.

Instytucja Roku to ranking organizowany przez portal MojeBankowanie.pl. Wyniki rankingu dostępne są na stronie www.mojebankowanie.pllink otwiera się w nowym oknie. Podczas drugiej tegorocznej fali Instytucji Roku klienci posiadający już konto osobiste odwiedzali placówki swoich banków i kontaktowali się z infolinią z potrzebą założenia rachunków dla swoich dzieci w różnym wieku. Łącznie zrealizowano 390 kontaktów z bankami: odwiedzono 130 placówek 13 banków, wykonano 130 rozmów telefonicznych z konsultantami infolinii oraz wysłano 130 zapytań mailowych.