Informacje prasowe


25.06.2010

Internauci wybrali zwycięzcę konkursu Banku Millennium

Wyłoniono laureatów konkursu Banku Millennium zorganizowanego na YouTube. O tym, kto został posiadaczem samochodu BMW serii 1 Coupé i nagród pieniężnych zdecydowały głosy internautów - oddano ich blisko 100 tysięcy a kanał odwiedziło ponad 600 tysięcy osób.

Konkurs Banku Millennium cieszył się ogromną popularnością i był najlepszą akcją konkursową przeprowadzoną przez instytucję finansową na platformie YouTube w skali światowej. Zadaniem uczestników konkursu, który rozpoczął się 10 maja br., było przygotowanie internetowej reklamy Konta Internetowego oferowanego przez Bank Millennium. Na konkurs nadesłano blisko 400 prac - jury konkursu, pod przewodnictwem Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu Brief, zakwalifikowało do ścisłego finału piętnaście filmów spełniających wszystkie kryteria określone w regulaminie oraz wyróżniające się kreatywnością, poczuciem humoru i niestandardowym podejściem do zadania. Wyboru najlepszego filmu spośród zakwalifikowanych do finału dokonali internauci. Głosowanie na finałową piętnastkę odbyło się w dniach 10-20 czerwca br. Autorzy aktywnie promowali swoje prace zamieszczone na stronie www.youtube.com/180tysiecy, zachęcając internautów do oddania na nie głosu.
W sumie oddano 98 642 głosów, w tym 16 111 na film SuperHubert, który zwyciężył w konkursie i którego autor otrzyma luksusowy samochód BMW. Twórcy czterech prac, które zajęły kolejne miejsca w rywalizacji, otrzymają nagrody pieniężne. Lista laureatów została opublikowana na stronie www.youtube.com/180tysiecy. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w lipcu.