Informacje prasowe


25.01.2019

Udostępnij

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Millennium Goodie wśród finalistów konkursu The Heart Corporate Innovation Awards 2018 w kategorii “New Digital Venture”

24 stycznia, podczas uroczystej gali, ogłoszono wyniki The Heart Corporate Innovation Awards 2018 - drugiej edycji konkursu dla korporacji, promującego firmy otwarte na innowacje i efektywnie wdrażające nowe technologie. Platforma zakupowa goodie znalazła się w gronie trzech finalistów w kategorii “New Digital Venture”.

– Millennium Goodie to doskonały przykład na to, jak wewnętrzna energia organizacji może przełożyć się na innowacyjny projekt, odnoszący sukcesy w nowym dla przedsiębiorstwa obszarze. Gdy uruchamialiśmy platformę goodie, zespół projektowy liczył kilka osób, a każde nowe pobranie aplikacji było naszym sukcesem. Dziś aplikację goodie pobrano już blisko milion razy. Dynamicznie rośnie liczba użytkowników korzystających z usługi goodie cashback. Za pośrednictwem goodie założono też już ponad 400 tys. kart lojalnościowych galerii handlowych. Wejście do finału prestiżowego konkursu The Heart Corporate Innovation Awards to wyróżnienie dla całego zespołu, który codziennie pracuje, by goodie było wygodnym towarzyszem zakupów, najlepszym narzędziem zarówno dla klientów, jak i dla sprzedawców – mówi Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu Millennium Goodie.

W skład Jury konkursu The Heart Corporate Innovation Awards wchodzą eksperci z różnych branż, przedstawiciele świata nauki i inwestorzy. Spośród zgłoszonych do konkursu firm, Jury wskazuje trzech finalistów w każdej z pięciu kategorii konkursowych zmagań. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach wybierani są przez przedstawicieli społeczności korporacyjnej, składającej się z pracowników kilkudziesięciu dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw.

Otwarta dla wszystkich użytkowników platforma zakupowa goodie, uruchomiona przez Bank Millennium pod koniec 2016 roku, zaczęła swoją działalność od agregowania i prezentowania użytkownikom ciekawych zniżek i promocji, dostosowanych do ich preferencji i miejsca, w którym się znajdują. Kolejnym etapem było udostępnienie możliwości zakładania kart lojalnościowych galerii handlowych w aplikacji goodie i, w ramach współpracy z licznymi, rozpoznawalnymi markami, rozpoczęcie oferowania użytkownikom goodie wyjątkowych, dostępnych tylko dla nich promocji. We wrześniu 2018 roku platforma goodie weszła w kolejny etap rozwoju, udostępniając program cashback, pozwalający na otrzymywanie zwrotu części pieniędzy wydanych podczas zakupów w internecie. Rok 2018 to czas bardzo dynamicznego rozwoju goodie. Pod koniec minionego roku liczba pobrań bezpłatnej aplikacji goodie zbliżyła się do miliona. Więcej informacji o goodie na www.goodie.pl

Kontakt dla mediów:
Dorota Hołownia
dorota.holownia@bankmillennium.pl
+48 22 5981072, +48 669 457 296