Informacje prasowe


14.04.2011

Millennium Visa Impresja najlepszą kartą dla dedykowanej grupy klientów w konkursie Visa Europe Member Awards 2011

Karta kredytowa Millennium Visa Impresja zwyciężyła w międzynarodowym konkursie Visa Europe Member Awards 2011 w kategorii Best New Customer Proposition (Najlepsza karta dla dedykowanej grupy klientów).

Bardzo się cieszę, że kolejny raz karta kredytowa Impresja została doceniona na międzynarodowym rynku. Oferta została przygotowana ze szczególną starannością, z myślą o kobietach, które są niezwykle wymagającymi klientami. Wysoka jakość tego produktu i precyzyjnie dobrane elementy zostały zauważone nie tylko przez profesjonalistów, ale również docenione przez samych klientów. Wydaliśmy już ponad 100 tys. kart kredytowych Impresja, a stale prowadzane analizy potwierdzają, że posiadacze Impresji bardzo chętnie z niej korzystają. To niewątpliwie produkt, który osiągnął sukces - powiedziała Honorata Byczyńska, Dyrektor Wydziału Kredytów Konsumpcyjnych w Banku Millennium.
Visa Europe Member Awards to międzynarodowy konkurs, w którym wyróżniane są najbardziej innowacyjne przedsięwzięcia i produkty kartowe banków członkowskich Visa z całej Europy. Karty, nominowane do nagród w tegorocznej edycji konkursu, wyłonione zostały z ponad 110 kandydatur z całej Europy, w siedmiu kategoriach tematycznych. Wyboru laureatów dokonało jury konkursu, w którym zasiedli eksperci branży kartowej z całej Europy. Millennium Visa Impresja została uznana za najlepszą ofertę karty przeznaczonej dla konkretnej grupy klientów. Jury konkursu doceniło innowacyjne rozwiązania, zastosowane w ofercie Impresji po to, by w jak największym stopniu spełniać oczekiwania klientów, a przy tym sprostać coraz szybciej zmieniającym się warunkom na rynku kart płatniczych.
Karta Visa Impresja Banku Millennium doskonale pokazuje, jak dobrze przemyślany program kartowy, skonstruowany z myślą o potrzebach konkretnej grupy docelowej, może wywołać duże zainteresowanie nawet na tak konkurencyjnym rynku, jak nasz - powiedziała Małgorzata O'Shaughnessy, wiceprezes Visa Europe i dyrektor generalna Visa Europe odpowiedzialna za Polskę, Czechy i Słowację.
Wyniki konkursu zostały ogłoszone 8 kwietnia br. podczas dwudniowej konferencji Visa w Barcelonie. Nagrodę odebrał Roy Hutchinson, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.
Nagroda w konkursie Visa Europe Member Awards 2011 to kolejne wyróżnienie dla karty Millennium Visa Impresja. W ubiegłym roku karta uhonorowana została główną nagrodą w międzynarodowym konkursie Publi-News Trophees w kategorii kart lojalnościowych i została uznana za najbardziej innowacyjną kartę lojalnościową w Europie w 2010 roku. Millennium Visa Impresja była pierwszą kartą z Polski, która otrzymała nagrodę w tym konkursie. Karta zwyciężyła również w kategorii „Nagroda publiczności" w konkursie na "Najładniejszą polską kartę 2010 roku", towarzyszącym konferencji Central European Electronic Card Warsaw 2010.
 
Najważniejsze informacje o karcie Millennium Visa Impresja:
Karta kredytowa Millennium Visa Impresja została stworzona specjalnie z myślą o kobietach - na każdym etapie pracy nad koncepcją produktu koncentrowano się na stylu życia i potrzebach współczesnej kobiety. W efekcie powstała karta, pozwalająca czerpać więcej przyjemności z robienia zakupów oraz, dzięki rozbudowanemu pakietowi assistance, pomagająca organizować codzienne życie.
Millennium Visa Impresja zapewnia zwrot 5% wartości zakupów dokonanych w sklepach ponad 20 wiodących marek (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home, Baldinini, Coccinelle, Francesco Biasia, Marella, Max Mara, Pennyblack, Pollini, Venezia, Deichmann, Apart, Sephora, Carrefour, Piotr i Paweł, travelplanet.pl, Empik, Sony, Smyk). Dodatkowo, dla wszystkich posiadaczy karty dostępny jest rozbudowany pakiet assistance, który oprócz standardowych świadczeń przewiduje m.in. możliwość prowadzenia osobistego terminarza, zorganizowania korepetycji dla dziecka, pomoc specjalisty w zakresie montażu urządzeń domowych czy umówienie wizyty w gabinetach kosmetycznych. Atutem Impresji jest także możliwość rozłożenia zakupów dokonanych kartą na raty 0%, dzięki czemu dwa razy w roku można skorzystać z bezodsetkowego kredytu.