Informacje prasowe


28.02.2013

Pożyczka Gotówkowa w nowej reklamie telewizyjnej

W kolejnej kampanii produktowej Bank Millennium ponownie promuje Pożyczkę Gotówkową z Gwarancją najniższego oprocentowania. Kampania ruszyła 22 lutego.

Spot prezentujący Pożyczkę Gotówkową z Gwarancją najniższego oprocentowania tym razem  podkreśla długoterminowość gwarancji. W ramach nowej kampanii zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną, reklamy prasowe i internetowe. Kreację przygotowała Agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL - plakaty i ulotki w oddziałach Banku Millennium.
Pożyczka Gotówkowa – najważniejsze korzyści:
  • Gwarancja najniższego oprocentowania
  • wstępna decyzja kredytowa nawet w 15 minut; wypłata środków nawet w ciągu 2 dni
  • możliwość wyboru dnia spłaty raty oraz rozłożenia rat nawet na 7 lat
  • oprocentowanie nominalne w skali roku już od 7,9% (dla osób przelewających do banku wynagrodzenie), prowizja już od 3%
  • wysokość pożyczki do 80 000 zł, dla aktywnych klientów banku nawet do 150 000 zł.
Gwarancja najniższego oprocentowania oznacza to, że jeśli w ciągu 30 dni od zawarcia umowy klient znajdzie dla tej samej kwoty i okresu kredytowania tańszą ofertę oraz przedstawi ją wraz z pozytywną decyzją kredytową, bank zwróci mu różnicę już zapłaconych odsetek oraz obniży oprocentowanie do poziomu, jaki otrzymał w innym banku.