Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęO naszym zespole
Nasz zespół tworzą wyjątkowi ludzie, których łączy wspólny cel – satysfakcja Klienta
Obsługa Klientów indywidualnych to kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Naszym celem jest dbanie o jakość dostarczanych usług i zadowolenie Klienta. W naszym zespole pracują osoby z różnymi zainteresowaniami, doświadczeniem i wykształceniem.
Placówka Banku Millennium to doskonałe miejsce na rozpoczęcie kariery w bankowości. Nasi pracownicy mają szansę na rozwój i awans. Większość naszej kadry kierowniczej (kierownicy placówek czy dyrektorzy sprzedaży) zaczynała pracę na stanowisku Opiekuna Klienta.
Kogo szukamy?
Gdzie możesz pracować?
Jak dołączyć?
-
1
Jak dołączyć? -
Aplikacja
Wybierz interesującą Cię ofertę pracy i wypełnij formularz rekrutacyjny.
-
2
Jak dołączyć? -
Rozmowa
Jeśli Twoje kompetencje i doświadczenie odpowiadają profilowi poszukiwanej osoby, zadzwonimy do Ciebie i umówimy się na krótką rozmowę telefoniczną.
-
3
Jak dołączyć? -
Spotkanie
Zaprosimy Cię na spotkanie z przedstawicielem zespołu rekrutacji oraz biznesu, podczas którego bliżej się poznamy. Kandydaci na wybrane stanowiska (Kierujący Placówką Bankową, Doradca Prestige) zostaną dodatkowo poproszeni o wykonanie testu wiedzy.
-
4
Jak dołączyć? -
Informacja zwrotna
Z każdą osobą zaangażowaną w proces rekrutacyjny skontaktujemy się telefonicznie lub wyślemy wiadomość e-mail i poinformujemy o wyniku rekrutacji.