Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęNowy adres? Nowy dowód? Pamiętaj o aktualizacji swoich danych, aby w pełni korzystać z naszych usług. Zrobisz to szybko i wygodnie w aplikacji mobilnej lub Millenecie:
Wybierz Dane osobowe, a następnie przejdź do zakładki, którą chcesz zaktualizować. Możesz zmienić dane kontaktowe (jak np. adres korespondencyjny) lub dane osobowe (dane dowodu osobistego).
Aby to zrobić, kliknij Edytuj i wprowadź wymagane dane.
Dane kontaktowe zatwierdzisz samodzielnie. Na zatwierdzenie danych dowodu osobistego musisz poczekać do 24 godzin. Po zakończeniu procesu sprawdzania danych osobowych otrzymasz wiadomość w skrzynce kontaktowej i SMS z informacją o tym, czy aktualizacja się powiodła.
Wybierz Dane osobowe, a następnie przejdź do zakładki, którą chcesz zaktualizować. Możesz zmienić dane kontaktowe (jak np. adres korespondencyjny) lub dane osobowe (dane dowodu osobistego).
Aby to zrobić, kliknij Edytuj i wprowadź wymagane informacje.
Dane kontaktowe zatwierdzisz samodzielnie. Na zatwierdzenie danych dowodu osobistego musisz poczekać do 24 godzin. Po zakończeniu procesu sprawdzania danych osobowych otrzymasz wiadomość w skrzynce kontaktowej i SMS z informacją o tym, czy aktualizacja się powiodła.
Nie. Zmiana danych jest całkowicie darmowa. Dane możesz zmienić w aplikacji mobilnej, Millenecie, na infolinii oraz w placówce.
W aplikacji i Millenecie możesz wprowadzić tylko dane dotyczące dowodu osobistego. Jeśli chcesz wprowadzić dane Twojego paszportu, udaj się do dowolnej placówki Banku Millennium.
Najpierw złóż wniosek o nowy dowód osobisty. Imię i nazwisko zmodyfikujesz tylko, jeśli wprowadzasz dane nowego dokumentu tożsamości.
Numer telefonu do kontaktu wykorzystujemy do skontaktowania się z Tobą. Zmienisz go w Millenecie. Numer telefonu do Haseł SMS to Twój numer, który wykorzystujesz do potwierdzania transakcji. Zmienisz go na infolinii pod warunkiem, że skontaktujesz się z nami, dzwoniąc z zalogowanej aplikacji (zakładka Kontakt i Połącz bezpośrednio z konsultantem).
Samo wprowadzenie danych trwa kilkadziesiąt sekund. Po wprowadzeniu danych dowodu osobistego zostaną one poddane weryfikacji administracyjnej, co może potrwać do 24 godzin. W zależności od poprawności danych, po zakończeniu procesu ich sprawdzania otrzymasz odpowiednią wiadomość z informacją o tym, czy aktualizacja się powiodła.
Będziemy Ci przypominać o konieczności jego zaktualizowania.
W przypadku dowodu osobistego, na 60 dni przed datą jego wygaśnięcia przy każdym logowaniu otrzymasz informację o obowiązku jego zaktualizowania.
Jeśli Twój dokument straci ważność, a Ty nadal nie zaktualizujesz danych, to po 90 dniach zablokujemy Ci możliwość wykonywania transakcji z konta.