• Jak skorzystać z usługi?

    Aby skorzystać z usługi Faktury elektroniczne:

    1. Zaloguj się do Millenet.
    2. Z menu bocznego wybierz opcję Faktury elektroniczne a następnie odnośnik Nowe porozumienie.
    3. Wypełnij formularz znajdujący się na ekranie Nowe porozumienie:
      • Wybierz Dostawcę/Tytuł płatności.
      • Wpisz Identyfikator odbiorcy oraz nazwę skróconą porozumienia.
      • Po potwierdzeniu ustawień H@słemSMS wyświetli się Kod wniosku.
      • Kod wniosku jest konieczny aby sfinalizować proces porozumienia (sposób kontaktu w tym celu z firmą zależy od tego, jaka firma została wybrana).

  • Gdzie odnajdę Identyfikator Odbiorcy?

    Identyfikator odbiorcy można odnaleźć, w zależności od Wystawcy faktur:

    Firma Gdzie odnaleźć
    ITI Neovision Sp. z o.o.

    Wymagany numer abonenta znajdziesz na swojej fakturze.

    Przykład faktury

    Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

    Wymagany numer polisy znajdziesz w lewym górnym rogu swojej polisy.

    Przykład faktury

    PGE Zakład Energetyczny Warszawa - Teren S.A.

    Wymagany numer ewidencyjny znajdziesz na swojej fakturze.

    Przykład faktury

    PGE Zakłady Energetyczne Okręgu Radomsko-Kieleckiego S.A.

    Wymagany numer nabywcy znajdziesz na swojej fakturze.
    Poniżej zamieszczamy przykładowe faktury:

    Wzór faktury wystawionej przez Inkasenta 

    Wzór faktury wystawionej przez RBOK


  • Co to jest Kod wniosku?

    Kod wniosku jest to kod generowany w systemie, który będzie potrzebny do sfinalizowania porozumienia z wybraną firmą w systemie. Sposób kontaktu w tym celu z firmą zależy od tego, jaka firma została wybrana.

    Dowiedz się więcej


  • Czy usługa jest płatna?

    Nie, usługa jest bezpłatna.


  • Jakich firm rachunki mogę opłacać w systemie?

    Aktualnie usługa jest dostępna dla płatności rachunków wystawionych przez:

    • Orange Polska
    • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie
    • Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    • nc+ (ITI Neovision S.A.)
    • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku Kamiennej
    • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
    • Pekao LEASING Sp. z o.o.
    • Play (P4 Sp. z o.o.)
    • Elektroniczny Depozyt Papierów Wartościowych Sp. z o.o.
    • POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA- HURT SP. Z O.O.
    • Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. we Wrocławiu
    • EKO-SAN Wodociągi Lubliniec
    • Aquanet
    • ING- Bank Śląski S.A.
    • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu
    • Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku
    • Wodociągi Dębickie
    • Eurocash S.A.
    • Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.

  • Ile mam czasu na przekazanie Kodu wniosku?

    W ciągu 30 dni od momentu złożenia wniosku o porozumienie. Po upływie tego terminu należy jeszcze raz złożyć wniosek o porozumienie, z nowym Kodem wniosku.


  • Co będę otrzymywał od firmy, z którą zawarłem porozumienie?

    Następna przesyłka, zamiast pocztą tradycyjną przyjdzie bezpośrednio do systemu transakcyjnego Millenet. Przesyłka może zawierać rachunki, faktury oraz dostarczane wraz z nimi materiały: informacje o ofercie, bilingi itd.


  • Czy mogę złożyć wniosek o porozumienie w imieniu innej osoby?

    Tak, należy jednak pamiętać o przekazaniu osobie trzeciej Kodu wniosku.


  • Czy mogę zawrzeć nowe porozumienie z firmą, z którą już raz zawarłem porozumienie?

    Tak, ponowne złożenie wniosku o porozumienie jest możliwe.


  • Jak opłacać fakturę poprzez Millenet?

    Należy zalogować się do Millenet, a następnie wybrać zakładkę: Faktury elektroniczne - Lista. Aby zapłacić fakturę, należy kliknąć tylko przycisk: Zapłać. Formatka przelewu wypełniona jest automatycznie. Po zaakceptowaniu przelewu, polecenie przelewu zostało złożone!