Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęto wygodna alternatywa dla H@seł SMS. Nie musisz już czekać na dostarczenie SMS-a z hasłem. Teraz każdą operację wykonywaną w Millenecie zatwierdzisz szybko i bezpiecznie jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.
Zlecasz np. przelew w Millenecie?
Teraz zamiast przepisywać H@sło SMS, możesz zatwierdzać transakcje jednym kliknięciem w aplikacji.
Zaloguj się do aplikacji
Na wyświetlonym ekranie ze szczegółami operacji w Millenecie zatwierdź ją jednym kliknięciem.
Gotowe!
W Millenecie i w aplikacji zobaczysz potwierdzenie.
Zatwierdzanie operacji wykonywanych w Millenecie jest teraz szybsze. Gdy w Millenecie operacja czeka na zatwierdzenie, Ty logujesz się do aplikacji mobilnej i na wyświetlonym ekranie ze szczegółami operacji zatwierdzasz ją jednym kliknięciem.
Każdą operację zlecaną w Millenecie zatwierdzasz zawsze na jednym urządzeniu mobilnym. Ze względu na ograniczenia wynikające ze struktury wiadomości SMS, szczegóły operacji podane są w formie skróconej. Ekran zatwierdzenia operacji za pośrednictwem Autoryzacji Mobilnej oferuje wszystkie szczegóły zatwierdzanej operacji.
W każdej chwili możesz łatwo sprawdzić historię operacji zatwierdzonych za pomocą Autoryzacji Mobilnej. W aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia > Autoryzacja Mobilna zaprezentowana jest historia wszystkich Autoryzacji Mobilnych z ich statusem i datą wykonania.
Wejdź w Ustawienia > Autoryzacja Mobilna
Postępuj według wskazówek na ekranie.
W sekcji Ustawienia zabezpieczeń wybierz Autoryzacja operacji > Autoryzacja Mobilna.
Postępuj według wskazówek na ekranie w aplikacji mobilnej.
Najważniejszą korzyścią wynikającą z Autoryzacji Mobilnej jest jeszcze większa wygoda, ale również bezpieczeństwo i pełna kontrola nad operacjami wykonywanymi w Millenecie.
Zatwierdzanie operacji wykonywanych w Millenecie jest teraz bardziej intuicyjne. Logujesz się do aplikacji (PIN-em lub odciskiem palca) i na ekranie ze szczegółami operacji jednym kliknięciem zatwierdzasz operację.
Każdą operację zleconą w Millenecie zatwierdzasz zawsze na jednym i tym samym urządzeniu mobilnym. Ze względu na ograniczenia wynikające ze struktury wiadomości SMS, szczegóły operacji podane są w formie skróconej. Ekran zatwierdzenia operacji za pośrednictwem Autoryzacji Mobilnej natomiast prezentuje pełen obraz szczegółów autoryzowanej operacji.
Poza tym masz możliwość kontroli wszystkich operacji zleconych na Twoim urządzeniu. W aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia > Autoryzacja Mobilna zaprezentowana jest historia wszystkich Autoryzacji Mobilnych z ich statusem oraz czasem wykonania.
By korzystać z Autoryzacji Mobilnej, wystarczy posiadać:
Na platformie iOS i Android.
Dla większości regularnych użytkowników aplikacji mobilnej Banku Millennium, aktywacja Autoryzacji Mobilnej będzie polegała jedynie na wyrażeniu zgody na zmianę narzędzia autoryzacyjnego (Autoryzacja Mobilna zamiast H@seł SMS).
W niektórych przypadkach (np. nowi Klienci z niedawno aktywowaną aplikacją lub Klienci rzadko korzystający z aplikacji), wymagana będzie dodatkowa aktywacja Autoryzacji Mobilnej w trakcie jednego połączenia telefonicznego. Zobacz, jak włączyć Autoryzację Mobilną
Ze względów bezpieczeństwa, jeżeli zmiana telefonu wymagała ponownej instalacji i aktywacji aplikacji mobilnej Banku Millennium, konieczne jest ponowne aktywowanie również Autoryzacji Mobilnej. Aby aktywować Autoryzację Mobilną w aplikacji, wejdź w Ustawienia na różowym pasku w menu po lewej stronie, wybierz Ustawienia aplikacji, następnie Autoryzację Mobilną i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.