Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęBiletomat i parkomat w Twojej aplikacji
Oszczędzaj czas i pieniądze. Zamiast szukać biletomatu i drobnych, kup i skasuj bilet w aplikacji wsiadając do autobusu. Zaparkuj i zapłać w aplikacji za faktyczny czas parkowania, bez potrzeby szukania parkomatu, z dokładnością do 1 minuty. Poruszanie się po mieście właśnie stało się łatwiejsze!
Dostawcą usługi w aplikacji mobilnej Banku Millennium jest Mobile Traffic DATA. W ramach usługi stale dodawane są kolejne miasta. Aktualne informacje o dostawcy i usłudze na stronie www.mobilet.pl link otwiera się w nowym oknie oraz w regulaminie.
By zapłacić, zaloguj się do aplikacji mobilnej
Z menu wybierz Usługi dodatkowe > Bilety komunikacji.
Wskaż rodzaj i szczegóły biletu.
Potwierdź zakup i skasuj bilet.
W czasie kontroli, pokaż ekran aplikacji z ważnym biletem.
Z menu wybierz Usługi dodatkowe > Bilety parkingowe.
Wprowadź numer rejestracyjny, strefę parkowania i szacowany czas.
Potwierdź zakup i zostaw za szybą pojazdu informację: "Parkuję z moBILET".
W trakcie zakupu biletu możesz ustawić bilet jako widget, tak by był widoczny od razu po uruchomieniu aplikacji, bez potrzeby logowania.
Zostawienie karteczki z informacją "Parkuję z moBILET" za szybą samochodu wystarczy. Jeśli jednak często płacisz za parking w aplikacji mobilnej, możesz też pobrać i wydrukować sobie winietę ze strony moBILET: www.mobilet.pl link otwiera się w nowym oknie.
System rozlicza rzeczywisty czas postoju z dokładnością do 1 minuty, jednak musi uwzględniać minimalne stawki za parkowanie ustalone przez władze danego miasta.
Kontroler sprawdza zdalnie status pojazdu na podstawie numeru rejestracyjnego.
W przypadku niesłusznego otrzymania wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej (tzw. mandatu parkingowego), reklamację należy złożyć w odpowiednim biurze obsługi strefy płatnego parkowania. W razie potrzeby, zarządca SPP skontaktuje się z moBILET w celu wyjaśnienia sytuacji.
Kontrola odbywa się podobnie jak w przypadku tradycyjnego biletu papierowego. W trakcie kontroli należy jedynie okazać kontrolerowi wszystkie trzy ekrany elektronicznego biletu (przewijając w dół biletu), a on sam zweryfikuje ważność i autentyczność biletu. Nie trzeba dawać telefonu kontrolerowi do ręki.
Kontroler jest w tej sytuacji zobowiązany stwierdzić brak ważnego biletu, jednak pasażer może się odwołać okazując wydruk biletu w dziale reklamacji danego organizatora lub przewoźnika. W tym celu należy zalogować się na stronie moBILET: www.mobilet.pl link otwiera się w nowym oknie za pomocą danych z aplikacji (Płatności> Transport > Ustawienia > Generuj hasło i login), w zakładce Historia biletów odszukać zakwestionowany bilet i wydrukować go. Dane na wydruku zostaną porównane z danymi zawartymi w systemie i jeśli wszystko będzie się zgadzać, kara zostanie anulowana.
Należy złożyć odwołanie w dziale reklamacji danego przewoźnika. Przypominamy jednak, że brak możliwości zakupu biletu przy pomocy aplikacji, nie zwalnia z obowiązku posiadania ważnego biletu na przejazd. Trzeba wówczas zakupić bilet tradycyjny.
By sprawdzić lub wydrukować dane dotyczące uprzednio zakupionego biletu w aplikacji należy zalogować się na stronie www.mobilet.pl link otwiera się w nowym oknie. Dane do logowania można szybko wygenerować w aplikacji mobilnej wybierając z menu aplikacji Bilety i parkomaty > Ustawienia > Generuj login i hasło. Następnie, na stronie www.mobilet.pl wybierz przycisk Zaloguj się, a na stronie logowania przycisk Aplikacja bankowa. Wprowadź odpowiednio identyfikator (login) oraz kod jednorazowy (hasło). Po zalogowaniu z menu wybierz opcję Historia biletów, w której przy każdym archiwalnym bilecie znajdziesz możliwość wydruku.
Usługa została przygotowana we współpracy z Mobile Traffic Data.
Regulamin określający zasady korzystania z systemu moBILET link otwiera się w nowym oknie