Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęDo korzystania z usługi wystarczy telefon z aktywną aplikacją mobilną Banku Millennium w wersji 4.30.637 (lub wyższych) dla urządzeń z Androidem. Po naciśnięciu ikonki konwersacji w prawym górnym rogu po zalogowaniu do aplikacji zobaczysz ekran startowy z informacjami na temat korzystania z usługi. Z automatycznym asystentem Millą możesz rozmawiać w języku polskim, nagrywając komendę bądź pytanie, napisać lub wybrać dostępną opcję.
Automatyczny asystent dostępny jest tylko w języku polskim i potrafi:
Zamiast pisać polecenia, możesz wydawać głosowo komendy lub zadawać pytania. Wystarczy tylko, że w oknie konwersacji wciśniesz mikrofon po prawej stronie i zaczniesz mówić. Podobnie jak w przypadku korzystania z komunikatorów na portalach społecznościowych. Po nagraniu swoją wypowiedź zobaczysz w formie tekstowej.
Automatyczny asystent Milla odpowie na miarę swoich umiejętności. Pamiętaj, że Milla nie jest żywą osobą, ale inteligentnym mechanizmem, który szybko się uczy, jednak nie zna jeszcze odpowiedzi na wszystkie pytania. Jeśli nie rozpozna komendy, może dopytać o szczegóły.
W każdej chwili rozmowę z Millą możesz przerwać lub anulować ostatnią komendę, wpisując lub nagrywając słowo: „Stop".
Korzystanie z usług automatycznego asystenta jest tak samo bezpieczne, jak korzystanie z innych funkcji aplikacji. Obowiązują te same limity i zabezpieczenia, np. każde polecenie przelewu zatwierdzisz Hasłem Mobilnym w przypadku przelewów do odbiorców niezaufanych lub przyciskiem Zatwierdź w przypadku przelewów do odbiorców zaufanych.