Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęTymczasowej blokady możesz użyć zawsze, gdy obawiasz się o bezpieczeństwo swojej karty, np. w podróży, na koncercie albo gdy na chwilę się z nią rozstajesz na basenie czy siłowni.
Wtedy możesz szybko zablokować kartę w aplikacji mobilnej, a później tak samo łatwo ją odblokować.
Znajdź na ekranie głównym swoją kartę i kliknij, by przejść do jej szczegółów
Potwierdzisz blokadę jednym kliknięciem
Twoja karta została tymczasowo zablokowana. W dowolnym momencie możesz ją odblokować i nadal z niej korzystać
Włączenie tymczasowej blokady nie jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty. Tymczasowej blokady możesz użyć, gdy chcesz na określony czas zablokować kartę, np. idziesz na imprezę masową lub na chwilę się z nią rozstajesz. Natomiast zastrzeżenie karty jest trwałe i nieodwracalne. Zawsze skutkuje ono wysłaniem nowej karty. Jeżeli masz pewność utraty karty, jej kradzieży czy nieautoryzowanego użycia, natychmiast ją zastrzeż (w aplikacji mobilnej, w Millenecie, przez TeleMillennium lub w placówce banku) i zgłoś sprawę na policję. Zastrzeżenie i blokada działają od momentu przyjęcia zgłoszenia. Pamiętaj, że zgłoszenie sprawy na policję nie jest warunkiem zastrzeżenia karty lub rozpatrzenia reklamacji.
Funkcja tymczasowej blokady karty obejmuje karty debetowe, kredytowe, przedpłacone, w tym główne oraz dodatkowe.
Tymczasowa blokada karty dotyczy wszystkich transakcji z użyciem karty. Po włączeniu usługi nie można:
Podczas tymczasowej blokady karty można jednak wykonać przelew z konta przez Millenet lub aplikację mobilną (m.in. przelew własny, BLIK, krajowy, zagraniczny, podatkowy), a także wpłacić i wypłacić pieniądze z bankomatu za pomocą kodu BLIK (dostępnego w aplikacji mobilnej).
Czas blokady nie jest ograniczony. Kartę możesz zablokować zarówno na chwilę, jak i do końca jej ważności. Pamiętaj jednak, że w trakcie trwania blokady obowiązują standardowe opłaty za kartę i ubezpieczenia, zgodnie z cennikiem. Oznacza to, że nawet gdy karta jest zablokowana, możemy pobrać za nią opłatę.
Z tymczasowej blokady karty możesz korzystać dowolną liczbę razy. Blokadę możesz włączyć i wyłączyć w dowolnym momencie w aplikacji mobilnej i Millenecie.
Jeśli spróbujesz zapłacić tymczasowo zablokowaną kartą (albo ktoś inny będzie próbował to zrobić), poinformujemy Cię SMS-em lub powiadomieniem w aplikacji mobilnej. Jeśli to Ty chcesz zapłacić swoją kartą, możesz wyłączyć blokadę w aplikacji mobilnej, a następnie dokończyć płatność. Pamiętaj, że wyłączenie blokady trzeba potwierdzić PIN-em do aplikacji.