Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęZaplanuj swoje płatności! W aplikacji mobilnej możesz zarządzać zleceniami stałymi. To idealne rozwiązanie, jeśli regularnie zlecasz przelewy o takiej samej kwocie do danego odbiorcy, np. płacisz rachunek za telefon, spłacasz raty lub systematycznie oszczędzasz! Dzięki zleceniom stałym w naszej aplikacji:
W menu na dole wybierz: Płatności > Zlecenia stałe.
Uzupełnij wymagane pola dotyczące przelewu i dopasuj cykliczność jego realizacji do swoich preferencji.
Po potwierdzeniu nowe zlecenie zostanie utworzone. W każdym momencie możesz je edytować lub usunąć.
Zlecenia stałe w aplikacji mobilnej można z łatwością edytować i usuwać. Można również zlecić przelew z datą przyszłą lub zlecenie stałe wcześniej, dzięki opcji „Wykonaj teraz” na liście nadchodzących płatności. Wystarczy w menu bocznym wybrać nadchodzące płatności.
Częstotliwość przelewów ma wiele wariantów: co 1, 2, 3 miesiące, 1 rok. Możesz zdefiniować też częstotliwość przelewów samodzielnie, wskazując dowolną liczbę miesięcy bądź dni.
Można ustawić opcję ponawiania niezrealizowanych przelewów. Dzięki temu w przypadku braku środków na koncie próba wykonania zlecenia może być ponawiana przez 10 kolejnych dni. W przypadku zleceń o krótszej cykliczności, liczba podejmowanych prób realizacji zlecenia zostanie odpowiednio zmniejszona.
Zlecenia stałe dotyczą poleceń przelewów krajowych i własnych (wewnętrznych). Nie dotyczą natomiast przelewów podatkowych, P2P (np. PayPal) oraz zagranicznych.
Tak, zlecenie stałe można uworzyć podczas zlecania przelewu krajowego lub własnego (wewnętrznego), zaznaczając pole „Utwórz zlecenie stałe”.
W przypadku gdy data wykonania przelewu przypadnie na dzień wolny od pracy, zlecenie zostanie zrealizowanie w kolejnym dniu roboczym.