Bezpieczeństwo i wygoda korzystania

Millenet i aplikację mobilną projektujemy tak, by były nie tylko bardzo wygodne w korzystaniu, ale też bardzo bezpieczne

Logowanie w Millenecie

Podczas logowania wymagamy od Ciebie wpisania kilku danych, które znasz tylko Ty

dane do logowania

Podczas pierwszego logowania samodzielnie ustalasz H@sło 1, musimy więc mieć pewność, że Ty to Ty. Również w kolejnych logowaniach dokładnie sprawdzamy Twoją tożsamość - kiedy wpisujesz MilleKod i H@sło 1, a następnie gdy wprowadzasz wybrane znaki z numeru PESEL lub dokumentu (to dodatkowe zabezpieczenie, aby chronić Twoje dane).

Dodatkowo możesz ustawić obrazek bezpieczeństwa, który wyświetli się, gdy wpiszesz swój MilleKod. Dzięki temu wiesz, że logujesz się na stronie Banku, a nie łudząco podobnej stronie stworzonej przez przestępców. Aby ustawić obrazek, w Millenecie wejdź w menu pod Twoim nazwiskiem, wybierz Ustawienia ogólne > Limity i zabezpieczenia > Ustawienia obrazka bezpieczeństwa.

Sprawdź, co to jest phishing

Jak samodzielnie odblokować
hasło do logowania?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła lub zostało zablokowane, możesz bezpiecznie ustalić nowe bez potrzeby kontaktowania się z Bankiem.

komunikat o zablokowaniu hasła
  • 1. Hasło do logowania odblokujesz samodzielnie na stronie Banku
    Na stronie logowania wybierz "Pomoc z logowaniem" i wybierz z listy temat pomocy.
  • 2. Potwierdź tożsamość i ustal H@sło Tymczasowe
    Twoją tożsamość potwierdzimy, zadając Ci kilka pytań, następnie poprosimy o ustalenie 4-cyfrowego H@sła Tymczasowego i potwierdzenie H@słem SMS lub Autoryzacją Mobilną.
  • 3. Ustal nowe H@sło 1
    Podczas logowania do konta wpisz MilleKod i ustalone H@sło Tymczasowe. Wtedy poprosimy Cię o ustalenie nowego 8-cyfrowego H@sła 1 i potwierdzenie H@słem SMS lub Autoryzacją Mobilną.

Jeśli podczas samodzielnego odblokowania hasła zostaną wprowadzone błędne dane, zablokujemy dostęp, aby uniemożliwić ewentualną próbę włamania na Twoje konto - aby odblokować, konieczny będzie kontakt z infolinią lub wizyta w placówce, gdzie potwierdzimy Twoją tożsamość.

komunikat o zablokowaniu hasła

Aktywacja aplikacji i logowanie

Korzystanie z aplikacji bankowej w telefonie jest bardzo wygodne, ale też dbamy o to, żeby było bezpieczne.

Aktywacja aplikacji

Zanim zaczniesz logować się do konta, konieczna jest aktywacja aplikacji. Może wydawać Ci się to trochę skomplikowane, ale jest potrzebne, żebyśmy mieli pewność, że to właśnie Ty aktywujesz dostęp do konta na swoim telefonie. Aplikacja jest przypisana do telefonu, dlatego proces aktywacji musisz powtórzyć za każdym razem gdy zmieniasz urządzenie na nowe.

Sprawdź, jak aktywować aplikację


Logowanie za pomocą PIN-u

Później logujesz się już tylko za pomocą 4-cyfrowego PIN-u, który samodzielnie ustalasz podczas aktywacji. Pamiętaj, by nikomu go nie udostępniać. Nawet jeśli ktoś ukradnie Ci telefon, nie znając danych do logowania, nie dostanie się do Twojego konta.


Logowanie za pomocą odcisku palca lub poprzez rozpoznawanie twarzy

Dodatkowo do aplikacji możesz logować się odciskiem palca lub skorzystać z opcji Face ID, jeśli tylko Twój smartfon wspiera takie rozwiązanie. Nie musisz wtedy korzystać z PIN-u i tylko Ty zalogujesz się do aplikacji, więc to nie tylko bardzo wygodny, ale i bezpieczny sposób logowania.


Dodatkowo:

    • połączenie internetowe telefonem jest szyfrowane
    • po dłuższym okresie bezczynności zostaniesz automatycznie wylogowany z aplikacji
    • przelewy i płatności zlecane w aplikacji wymagają potwierdzenia danymi, które są znane tylko Tobie

Dezaktywacja aplikacji na utraconym telefonie

Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci skradziony, zadzwoń na naszą infolinię i poproś o zablokowanie aplikacji.

Padłeś ofiarą oszustwa lub chcesz zgłosić podejrzaną sytuację?

  1. Napisz do nas

    Wypełnij formularz
  2. lub zadzwoń pod specjalny numer