Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęz telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Masz pytania? Napisz do nas
kontakt Prestige Formularz kontaktowyZadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej
Klienci Millennium Prestige
801 24 HELP (801 244 357) - z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
Czynne 24h/7dni
(+48) 22 598 40 50 - z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Czynne 24h/7dni
(opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora)
Jeśli masz Pakiet Bardzo Pomocny w tym ubezpieczenie Dokumenty w Podróży i Concierge, w razie nagłej sytuacji zadzwoń do Centrum Alarmowego Europ Assistance:
(+48) 22 203 75 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Padłeś ofiarą oszustwa lub chcesz zgłosić podejrzaną sytuację? Zadzwoń pod specjalny numer:
(+48) 22 598 44 44 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
Jeśli masz zastrzeżenia do naszych usług, możesz zgłosić reklamację.
W jaki sposób | Gdzie złożysz reklamację |
---|---|
na piśmie |
|
ustnie |
|
w postaci elektronicznej |
|
Możesz to zrobić samodzielnie. Jeśli chcesz, możesz upoważnić inną osobę lub instytucję, by to zrobiła w Twoim imieniu.
Pełnomocnictwa udzielasz w formie pisemnej. Twój podpis musi być poświadczony przez:
Odpowiedź otrzymasz do:
Jeżeli Twój przypadek jest szczególnie skomplikowany, możemy wydłużyć termin, w którym udzielimy Ci odpowiedzi. W takiej sytuacji poinformujemy Cię o tym i podamy:
Maksymalny termin, w którym Ci odpowiemy to:
Odpowiedź otrzymasz od nas:
Dodatkowo na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, wskazując jako pozwanego Bank Millennium S.A., możesz wystąpić z powództwem do sądu powszechnego, w którego okręgu masz miejsce zamieszkania - w okresie 5 lat od 15.04.2023 r., w przypadku powództwa o roszczenie związane z zawarciem umowy kredytu waloryzowanego, denominowanego lub indeksowanego do waluty innej niż waluta polska, w tym o ustalenie istnienia lub nieistnienia wynikającego z niej stosunku prawnego, o ustalenie bezskuteczności postanowień tej umowy lub o zwrot świadczeń związanych z jej zawarciem.
To pouczenie nie jest poradą prawną, a wszystkie przypadki właściwości miejscowej i rzeczowej sądów powszechnych szczegółowo określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Jeśli jesteś konsumentem, możesz skorzystać z możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu odnośnie umowy zawartej przez Internet lub inne środki elektroniczne. Możesz to zrobić za pośrednictwem platformy ODRlink otwiera się w nowym oknie, która funkcjonujące w krajach Unii Europejskiej.
Mamy ponad 600 placówek na terenie całego kraju. Jeżeli preferujesz tradycyjny sposób obsługi lub masz ochotę nas odwiedzić raz na jakiś czas, zapraszamy do każdej placówki Banku na terenie całego kraju.
Znajdź placówkę Znajdź placówkęW wielofunkcyjnych bankomatach naszego Banku, oprócz wypłat gotówki możesz między innymi zrealizować przelewy na konta swoich odbiorców, sprawdzić stan konta, wydrukować listę ostatnich 10 transakcji oraz doładować telefon.
Znajdź bankomat Znajdź bankomat