Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęZlecenie przelewu krajowego jest łatwe i bezpieczne. Potrzebny jest przede wszystkim numer konta odbiorcy
Po zalogowaniu do bankowości internetowej kliknij WYKONAJ PRZELEW pod podsumowaniem środków
Wypełnij pola formularza. Jeśli opłacasz rachunki, sprawdź na fakturze, co wpisać w polu tytułu przelewu
Wpisz Hasło SMS wysłane na Twój numer telefonu (możesz też potwierdzać swoje operacje w aplikacji mobilnej bez przepisywania hasła)
Zobacz, jak dodać odbiorcę i wybrać przelew dopasowany do Twoich potrzeb.
Przed zrobieniem przelewu, zastanów się, komu i jak chcesz wysłać pieniądze. Mamy kilka rodzajów przelewów, aby ułatwić Ci jego zrobienie. Najczęściej będziesz korzystać z przelewu krajowego, ale możesz też:
Pamiętaj, że za niektóre z tych przelewów pobieramy opłatę. Informacja o koszcie jest zawsze widoczna w dolnej części formularza.
Odbiorca potrzebuje pieniędzy natychmiast? Zrób przelew natychmiastowy. Pieniądze dotrą w kilka sekund. Na dole formularza zaznacz pole Przelew natychmiastowy.
Pamiętaj, że za taki przelew pobieramy opłatę zgodnie z cennikiem. Informacja o koszcie jest zawsze widoczna w dolnej części formularza.
Po wybraniu przycisku Historia pojawi się lista wykonanych transakcji. Wybierz przelew, dla którego chcesz pobrać potwierdzenie, kliknij Szczegóły transakcji, a następnie wybierz opcję Pobierz potwierdzenie.
Jeśli chcesz regularnie wysyłać przelew na taką samą kwotę do tego samego odbiorcy, możesz utworzyć zlecenie stałe.
Możesz też wejść w menu w zakładkę Płatności, a następnie Zlecenia stałe.
Jeśli często robisz przelew do danego odbiorcy, zapisz go do listy odbiorców. Podczas wykonywania przelewu zaznacz opcję Dodaj dane tego odbiorcy do listy odbiorców.
Jeśli dodasz tego odbiorcę do zaufanych, to przelewy będą wysyłane bez konieczności dodatkowego potwierdzania np. Hasłem SMS.
Podczas dodawania nowego odbiorcy zaznacz opcję Zaufany odbiorca i potwierdź swój wybór Hasłem SMS (możesz też potwierdzać operacje w aplikacji mobilnej). Od tego momentu do danego odbiory możesz wysyłać przelewy bez dodatkowego potwierdzania, np. Hasłem SMS.
Jeśli zleciłeś przelew z przyszłą datą realizacji, ale chcesz go zmodyfikować albo usunąć, możesz to zrobić w sekcji Moje Finanse > Nadchodzące płatności.