Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęNa naszej stronie głównej w prawym górnym rogu wybierz LOGOWANIE, a następnie:
Chronimy Twoje dane, dlatego wpisujesz tylko 2 znaki.
H@sło SMS nie doszło? Kliknij tu
Przewiń
Podczas logowania dokładnie sprawdzamy, czy Ty to Ty.
Dlatego pamiętaj:
Wiele problemów z logowaniem możesz rozwiązać samodzielnie.
Pamiętaj, jeśli zmieniasz numer telefonu, zaktualizuj go również w banku. Ze względów bezpieczeństwa co 90 dni poprosimy Cię o wpisanie podczas logowania Hasła SMS (tylko jeśli nie korzystasz z aplikacji mobilnej).
Millekod znajdziesz w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta. Jeśli nie możesz jej znaleźć masz trzy możliwości:
Jeśli nie pamiętasz swojego Hasła Tymczasowego:
Możesz je odzyskać na trzy sposoby:
Po 2 minutach możesz spróbować wygenerować nowe Hasło SMS.
Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a:
To Twój 8-cyfrowy, indywidualny login do konta. Znajdziesz go w umowie otrzymanej przy zakładaniu konta.
Jeśli nie możesz odszukać Millekodu, możesz go odzyskać na stronie logowania. Przejdź do strony logowania
Możesz też przyjść do naszej placówki albo zadzwonić do nas bezpośrednio z aplikacji mobilnej. Nasz doradca potwierdzi Twoją tożsamość i przekaże Ci Twój Millekod.
Tworzysz je podczas składania wniosku o konto albo otrzymujesz je od nas. Służy do pierwszego zalogowania do Millenetu oraz aktywacji aplikacji mobilnej. Jeśli go nie pamiętasz, możesz ustalić je samodzielnie. Na stronie logowania wpisz Millekod i kliknij Pomoc z logowaniem, następnie Zmień. Przejdź do strony logowania
To Twój PESEL, numer dowodu osobistego lub paszportu. Jeśli logujesz się do konta firmowego, może to być również NIP lub REGON. Podczas logowania wpisujesz dwa wskazane znaki identyfikatora. Nigdy nie prosimy o podanie pełnego numeru identyfikatora.
To 6-cyfrowe hasło przesyłane w wiadomości SMS na numer telefonu wskazany przez Ciebie.
Jeśli podczas logowania Hasło SMS nie dotarło, możesz spróbować wygenerować nowe. Jeśli nadal nie otrzymasz SMS-a:
Tworzysz je przy pierwszym logowaniu do Millenetu (zapamiętaj je i nie udostępniaj nikomu). Jest niezbędne do logowania do Millenetu i podczas kontaktu z infolinią TeleMillennium. Możesz je zmienić w dowolnej chwili w Millenecie - w menu pod Twoim imieniem i nazwiskiem, w sekcji Ustawienia.
Nie pamiętasz hasła? Odblokuj je samodzielnie. Na stronie logowania wpisz Millekod i kliknij Pomoc z logowaniem, następnie Zmień. Przejdź do strony logowania.
Możesz go ustawić w Millenecie. Wtedy przy każdym logowaniu, po wpisaniu Millekodu zobaczysz wybrany przez siebie obrazek. To upewni Cię, że logujesz się na stronie banku, a nie na łudząco podobnej stronie stworzonej przez przestępców.
Aby ustawić obrazek bezpieczeństwa:
Skontaktuj się z nami, jeśli po ustawieniu obrazka w trakcie logowania zobaczysz inną grafikę lub nie będzie żadnej (pamiętaj – obrazek pojawia się dopiero po wpisaniu i potwierdzeniu Millekodu).