Zlecenie przelewu
1. Zaloguj się do Millenetu.
2. Wybierz z menu po lewej stronie opcję: Przelewy > Na email/telefon.
3. Wypełnij formularz przelewu wprowadzając niezbędne dane:
- Rachunek źródłowy – wybierz rachunek w walucie PLN z saldem większym niż 0 PLN,
- Przelew na email/telefon – wybierz w jakiej formie chcesz dostarczyć przelew,
- Adres email, numer telefonu – w zależności od wybranej opcji dostarczenia, wprowadź adres mailowy lub numer telefonu zgodnie ze wskazanym przez system formatem.
- Ze względów bezpieczeństwa po wprowadzeniu danych należy upewnić się czy adres email lub numer telefonu jest prawidłowy,
- Nazwa odbiorcy – wprowadź dane odbiorcy przelewu np. Imię Nazwisko lub Nazwę firmy,
- Opis przelewu – wprowadź opis, który ułatwi Ci późniejszą identyfikację przelewu,
- Kwota – wprowadź kwotę przelewu, nie większą niż 200 PLN
4. Zatwierdź przelew.
Po zatwierdzeniu przelewu na ekranie potwierdzającym wyświetlone zostaną następujące informacje:
Hasło – unikalne Hasło niezbędne do zalogowania do systemu Millenet w celu uzupełnienia przez odbiorcę, numeru rachunku na który chce otrzymać przelew.
Przekaż to hasło odbiorcy przelewu z zachowaniem szczególnej ostrożności. Sugerujemy aby hasło zostało przekazane ustnie np. podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, SMSem, emailem.
Przelew ważny do - odbiorca przelewu w celu jego otrzymania powinien zalogować się do systemu Bankowości Internetowej Millenet na stronie www.bankmillennium.pl wprowadzając otrzymany od Banku Millekod oraz otrzymane od Ciebie Hasło i uzupełnić numer rachunku przed upływem wskazanego czasu. Czas oczekiwania przelewu wynosi 24h od momentu zlecenia dyspozycji.
Przelew będzie widoczny na liście przelewów oczekujących w Millenet. Wybrana kwota przelewu zostanie zablokowana na Twoim rachunku do momentu jego akceptacji przez odbiorcę lub do momentu jego wygaśnięcia.
Odbiór przelewu
Jeżeli otrzymałeś przelew na email lub numer telefonu, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Odwiedź stronę Banku Millennium pod adresem www.bankmillennium.pl
2. Zaloguj sie do Millenet
Wprowadzając Millekod, otrzymany w wiadomości email lub SMS z Banku wybierając opcję: INDYWIDUALNI/BIZNES.
Na kolejnym ekranie wprowadź Hasło, które otrzymałeś bezpośrednio od nadawcy przelewu a następnie zatwierdź wprowadzone dane przyciskiem Zaloguj
3. Wypełnij formularz przelewu
Po zalogowaniu do systemu Millenet, jedyne co musisz zrobić to uzupełnić formularz numerem rachunku krajowego (zgodnym ze standardem NRB) na który chcesz otrzymać przelew. Po wprowadzeniu numeru przejdź do ekranu potwierdzenia.
4. Zatwierdź przelew
Na ekranie podsumowania, sprawdź dokładnie czy wszystkie dane, szczególnie numer Twojego rachunku, są prawidłowe a następnie zaakceptuj przelew przyciskiem Akceptuj Przelew zostanie zrealizowany zgodnie z zasadami obowiązującymi w Banku Millennium.
Po poprawnej operacji, możesz wylogować się z Millenetu używając opcji Wyloguj