Transakcje 3D-Secure realizowane są z wykorzystaniem dodatkowego zabezpieczenia w postaci autoryzacji jednorazowymi H@słamiSMS.
Podczas płatności kartą np. w sklepie internetowym, Bank może wysłać na zdefiniowany przez Ciebie telefon komórkowy jednorazowe, bezpieczne H@słoSMS z prośbą o jego wprowadzenie na specjalnie do tego celu przygotowanej i zabezpieczonej stronie. Wszystkie dane finansowe przekazywane są następnie do bezpiecznego serwera uwierzytelniającego, gdzie przeprowadzona zostanie weryfikacja użytej karty. Na tym etapie możliwa będzie natychmiastowa weryfikacja czy karta nie została skradziona, zagubiona lub zablokowana z innych przyczyn.
Czego potrzebujesz aby dokonać płatności internetowej?W celu zapewnienia najwyższej ochrony Twoich transakcji kartowych w Internecie, niezbędna jest aktywacja usługi H@sełSMS. Szczegóły dostępne są w zakładce Potwierdzenie transakcji.
Zdefiniowany w Banku telefon komórkowy używany jest w systemie Millenet między innymi do potwierdzania zleconych przelewów, podpisywania umów bądź do otrzymywania powiadomień dla wybranych operacji na rachunkach.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze aktywnej usługi Millenet, umożliwiającej zdefiniowanie H@sełSMS, zapoznaj się ze szczegółami procesu aktywacji w zakładce Dostęp i logowanie.
Wprowadzenie nowej usługi nie pociąga za sobą konieczności dokonywania zmian parametrów, ustawień posiadanych kart. Dotychczasowe usługi dla karty, limity itp. pozostaną niezmienione.
W okresie początkowym funkcjonowania usługi, Bank dopuszcza możliwość wykonania trzech transakcji bez potwierdzania ich H@słemSMS. Umożliwi Ci to dokładne zapoznanie się z nowymi funkcjonalnościami. Możesz w tym czasie aktywować usługę Millenet oraz zdefiniować numer telefonu komórkowego dla H@sełSMS.
Po wykorzystaniu limitu trzech transakcji, płatności Internetowe kartą bez autoryzacji H@słemSMS nie będą realizowane w sklepach oferujących usługę MasterCard SecureCode oraz Verified by Visa.
Z usługi 3D-Secure może korzystać Klient Banku Millennium spełniający poniższe warunki:
- posiada aktywną kartę przedpłaconą, debetową lub kredytową Banku Millennium (Visa lub MasterCard),
- ma dostęp do systemu transakcyjnego Millenet dla Klientów indywidualnych,
- ma aktywowaną usługę H@sełSMS.