Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkę-
Jak działają płatności zbliżeniowe?
- kwota do zapłaty wyświetla się na czytniku,
- po zbliżeniu karty do terminala płatniczego usłyszysz sygnał dźwiękowy i zaświecą się cztery zielone diody informujące o tym, że płatność została przyjęta,
- transakcje do kwoty 50 zł możesz wykonać bez konieczności podawania kodu PIN, natomiast przy transakcji powyżej 50 zł zostaniesz poproszony o jego wprowadzenie,
- nawet jeżeli zbliżysz do czytnika swoją kartę kilka razy, kwota za zakupy zostanie pobrana tylko raz.
-
Gdzie można płacić zbliżeniowo?
Punkty akceptujące płatności zbliżeniowe oznaczone są symbolem technologii zbliżeniowej.
W miejscach tych karta zbliżeniowa działa również jak zwykła karta płatnicza. Pamiętaj, że płatności zbliżeniowe mogą być dokonywane niezależnie od kwoty transakcji. Transakcje zbliżeniowe do kwoty 50 zł możesz wykonać bez podawania kodu PIN - dopiero powyżej tej kwoty będzie wymagane potwierdzenie PINem.
Więcej informacji o płatnościach zbliżeniowych można znaleźć na stronach organizacji płatniczych www.visa.pl lub www.mastercard.pl
-
Jakie są korzyści z korzystania z płatności zbliżeniowych?
- nie musisz szukać bankomatu lub nosić przy sobie drobnych pieniędzy,
- nie podajesz karty sprzedawcy, masz ją cały czas przy sobie,
- gdy zgubisz kartę, możesz ją natychmiast zastrzec,
- kartę zbliżeniową możesz używać we wszystkich punktach akceptujących karty Visa/MasterCard na całym świecie, ponieważ posiada ona także chip i pasek magnetyczny.
-
Czy możliwe jest wyłączenie funkcji płatności zbliżeniowych?
Jeśli posiadasz kartę zbliżeniową Banku Millennium, w każdej chwili, bez dodatkowych kosztów, możesz wyłączyć lub ponownie włączyć funkcję płatności zbliżeniowych. Możesz to zmienić:
- Logując się na: www.bankmillennium.pl i wchodząc w Szczegóły karty > Ustawienia zabezpieczeń.
- Podczas rozmowy z konsultantem Linii Prestige (801 12 7000).
- U Doradcy Prestige.
Płatności kartą zbliżeniową z wyłączoną funkcją płatności zbliżeniowych będą wymagały potwierdzenia transakcji kodem PIN lub podpisem.