Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęCzas oczekiwania na połączenie z konsultantem na Infolinii oraz odpowiedź na pytania przesłane drogą elektroniczną może być nieco dłuższy niż zwykle. Prosimy o odrobinę wyrozumiałości w tym trudnym dla nas wszystkich okresie. Zapewniamy, że robimy wszystko by jak najszybciej udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania.
Pamiętaj, że w Millenecie i aplikacji mobilnej wykonasz większość transakcji bezpiecznie i na odległość
Po uruchomieniu wpisz swój MilleKod oraz otrzymane H@sło SMS, a następnie znaki wybranego identyfikatora np. PESEL oraz H@sło Tymczasowe
Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji oraz 8-cyfrowe H@sło 1 do zatwierdzania transakcji (np. przelewów) i aktywacji aplikacji.
Teraz możesz dostosować aplikację do własnych potrzeb - ustawić własne tło czy wybrać funkcje widoczne przed zalogowaniem.
Od teraz możesz robić zakupy do 100 zł bez potwierdzania transakcji PIN-em na terminalu. Bezdotykowo i bezpiecznie zapłacisz kartą plastikową i telefonem.
Płatności kartami
Płatności telefonem
Już teraz możesz płacić zbliżeniowo telefonem do 100 zł bez potwierdzania transakcji PIN-em. Wystarczy, że tak jak zwykle przyłożysz telefon do terminala podczas płatności.
Ważne! Terminale płatnicze są stopniowo aktualizowane przez operatorów. Może się jeszcze zdarzyć, że w wybranym sklepie lub punkcie usługowym płatność zbliżeniowa do 100 zł będzie wymagała podania kodu PIN.
z linkami do fałszywych stron płatności. W ich treści znajdują się informację o rzekomym blokowaniu pieniędzy na rachunkach bankowych w związku z pandemią koronawirusa bądź powszechną akcję szczepień ochronnych. Odwołują się do nieistniejących rozporządzeń.
Linki z fałszywych wiadomości mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia, poza tym oszuści mogą wyłudzać na nich dane do logowania a nawet zaciągnięcie zobowiązań finansowych.
Jeśli znajomy prosi Cię na komunikatorze społecznościom o pilne wysłanie pieniędzy, np za pośrednictwem BLIK – upewnij się, że piszesz z właściwą osobą. Oszuści atakują konta na portalach społecznościowych a następnie podszywają się pod ich właścicieli.