Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęZrób pierwsze zakupy online w jednej z kilkuset znanych marek ze Zwrotami za zakupy:
W promocji „Bonus na start do usługi Zwroty za zakupy – edycja III” weźmiesz udział, jeśli masz konto Millennium 360°, wyrażoną zgodę na usługę Zwroty za zakupy lub wyrazisz ją w czasie trwania promocji i nie masz żadnych transakcji w ramach usługi Zwroty za zakupy. Promocja trwa od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r. Szczegóły w regulaminieotwiera się w nowej karcie.
Sprawdź nasze Superoferty, czyli wyższe niż zwykle zwroty za zakupy w znanych i lubianych sklepach internetowych.
zwiększamy wysokość zwrotu nawet kilkunastokrotnie
możesz skorzystać przez kilka lub kilkanaście dni
z kontem Millennium 360° możesz liczyć na najlepsze Superoferty
Bądź na bieżąco i sprawdzaj aktualne oferty w naszej aplikacji i Millenecie!
Rób zakupy w ulubionych sklepach internetowych z naszą aplikacją i Millenetem, a część wydatków do Ciebie wróci:
Jeśli nie masz jeszcze konta w Banku Millennium, załóż je wygodnie online bez wychodzenia z domu nawet w 15 minut.
Jeśli masz Konto 360° lub Konto 360° Student i chcesz przekształcić je w nowe konto Millennium 360°, zrobisz to w dowolnej placówce banku.
Zwroty za zakupy to sposób, by odzyskać część pieniędzy wydanych na zakupy przez internet. Wystarczy, że za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej lub Millenetu przejdziesz do sklepu i zrobisz zakupy online, a sklep może zwrócić Ci nawet do 25% ich wartości.
W programie bierze udział blisko 800 popularnych marek, w tym m.in. eobuwie.pl, Empik, Media Markt, Media Expert i wiele innych.
Dzięki usłudze Zwroty za zakupy możesz oszczędzasz pieniądze, nawet do 25% wartości zakupów. Możliwość otrzymania dodatkowego zwrotu powoduje, że zakupy przez internet jeszcze bardziej się opłacają. Pamiętaj o tej opcji przy każdej transakcji - na Twoim koncie regularnie mogą pojawiać się kolejne oszczędności.
Zaloguj się do swojego konta bankowego za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub Millenetu. Zwroty za zakupy znajdziesz na ekranie głównym - możesz też wybrać je z menu bocznego, z zakładki Usługi dodatkowe.
Wybierz interesującą Cię ofertę i kliknij w kafelek. Potem wystarczy już tylko wybrać opcję Przejdź do sklepu i zrobić zakupy (nie zwlekaj z dodaniem przedmiotów do koszyka i zapłatą, by mieć pewność, że zwrot poprawnie się naliczy). Transakcja zostanie zarejestrowana w Twoim profilu do 3 dni roboczych.
To proste! Wystarczy, że najpierw wybierzesz ofertę w aplikacji mobilnej lub Millenecie i skorzystasz z linka do sklepu internetowego.
Gdy już znajdziesz się na stronie sklepu, zrób zakupy od razu i zapłać.
Aby transakcja zakończyła się pomyślnie, a zwrot został naliczony prawidłowo, warto pamiętać o kilku zasadach:
Sklepy, które biorą udział w programie, zyskują więcej klientów. Dlatego są skłonne zapłacić prowizję za każdą dodatkową transakcję. Zwrot, który otrzymujesz, pochodzi właśnie z tej prowizji.
Tak. Zawsze trafiasz na dokładnie taką samą stronę sklepu co Klient, który nie korzysta ze Zwrotów za zakupy. Dzięki rozpoczęciu zakupów od aplikacji bankowej lub Millenetu sklep wie, że zakupy zostały zrealizowane w ramach usługi Zwroty za zakupy i powinien naliczyć Ci odpowiedni zwrot części wydatków.
Tak, możesz.
Po uzbieraniu min. 21 zł zatwierdzonych środków możesz zlecić przelew, wybierając opcję "Odbierz".
Masz dostęp do specjalnych ofert zarezerwowanych wyłącznie dla posiadaczy konta Millennium 360°. Mogą one polegać na lepszych warunkach korzystania z usługi, wyższych zwrotach lub specjalnych bonusach promocyjnych.
Dostęp do specjalnych ofert i wyższej stawki zwrotu za zakupy otrzymasz tylko jeśli masz konto Millennium 360°.
Aby skorzystać z oferty specjalnej zawsze zaczynaj swoje zakupy od zalogowania się do konta. Po kliknięciu w ikonę Zwroty za zakupy zobaczysz oferty rekomendowanych dla Ciebie marek. Te, w których otrzymasz wyższą stawkę zwrotu, oznaczyliśmy specjalną różową ramką. Aby sprawdzić szczegóły konkretnej oferty, kliknij w kafelek. Znajdziesz tam m.in. informacje na temat tego do kiedy trwa promocja, jej warunki oraz jaka jest stawka zwrotu.
W ciągu 3 dni roboczych od zakupu.
Początkowo Twój zwrot trafia do sekcji Oczekujące, co oznacza, że jest weryfikowany przez sklep. Chodzi o to, aby potwierdzić, że transakcja została przeprowadzona prawidłowo, a towar nie został zwrócony do sklepu. Ten etap trwa średnio 30 dni (maksymalnie do 90 dni).
Gdy sklep potwierdzi transakcję, zwrot trafia do sekcji Zatwierdzone. Kiedy uzbierasz 21 zł środków zatwierdzonych, możesz je wypłacić na przykład na konto osobiste.
W przypadku gdy sklep uzna, że transakcja nie spełniła warunków przyznania zwrotu, zostaje ona odrzucona.
Sklep nie zweryfikował jeszcze Twojego zakupu pod kątem poprawności. Czas oczekiwania na zatwierdzenie może być różny w zależności od sklepu, w którym zrealizowano zakup. Średnio trwa ok. 30 dni. Ale możesz otrzymać potwierdzenie wcześniej lub maksymalnie po upływie 90 dni od transakcji.
Zwykle wystarczy kilka minut, by zarejestrować transakcję, którą następnie możesz zobaczyć w swoim profilu. Jednak czasami proces ten może się wydłużyć, dlatego termin na zarejestrowanie transakcji wynosi do 3 dni roboczych.
Zanim złożysz zgłoszenie o brakującej transakcji, upewnij się, czy od zakupu minęły 3 dni oraz czy Twoja transakcja nie została właśnie dodana do listy.
Przejdź do Zwrotów za zakupy w aplikacji lub Millenecie, odszukaj sekcji Masz pytania? Sprawdź tutaj i wybierz opcję Zgłoś problem. Przeniesiemy Cię do specjalnego formularza w Millennium Goodie (zajmuje się obsługą usługi Zwroty za zakupy), wypełnij go i wyślij.
Nie składaj reklamacji bezpośrednio w banku.
Zwykle wypłaty realizowane są w ciągu 3 dni roboczych. Upewnij się, na jakie konto zlecona została wypłata.
Jeśli jednak środki do Ciebie nie dotarły i nie widzisz ich już w sekcji Zatwierdzone, to skontaktuj się z Millennium Goodie. Instrukcję jak to zrobić, znajdziesz w jednym z pytań powyżej.