Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęFinanse 360° to usługa, dzięki której dodasz swoje konta z innych banków do Millenetu i aplikacji mobilnej Banku Millennium. Te nowe możliwości stwarza dyrektywa unijna PSD2.
Możesz sprawdzić stan kont z różnych banków i ich historię transakcji w jednym miejscu – Millenecie i aplikacji mobilnej.
Nie musisz logować się do różnych banków. Wystarczy, że zalogujesz się do Millenetu lub aplikacji mobilnej Banku Millennium.
Jeden rzut oka wystarczy, by skontrolować stan finansów na kontach z różnych banków. Sam decydujesz, które informacje i z którego banku chcesz widzieć w naszej bankowości elektronicznej.
Dodaj swoje konta z innych banków do Millenetu i aplikacji mobilnej w kilku prostych krokach.
Korzystanie z usługi Finanse 360° jest bezpłatne.
Zaloguj się do Millenetu lub aplikacji mobilnej Banku Millennium i kliknij w link znajdujący się przy Moich środkach.
Wybierz bank, który chcesz dodać do naszej bankowości elektronicznej.
Przekierujemy Cię na stronę wybranego banku w celu uwierzytelnienia dostępu.
Wybierz konta, a informacje o nich będą widoczne w Millenecie i aplikacji Banku Millennium w sekcji Finanse 360°.
Przewiń
W Millenecie i aplikacji mobilnej Banku Millennium możesz mieć dostępne informacje o kontach z tych banków. Lista ciągle się powiększa. Jeśli nie znajdujesz tutaj swojego banku, zapraszamy wkrótce.
Powyższe logotypy banków stanowią ich własność. Użycie logotypów służy jedynie ułatwieniu użytkownikom prawidłowego zidentyfikowania pochodzenia usług poszczególnych banków.
Finanse 360° to usługa, która umożliwia dodanie informacji o swoich kontach z innych banków, m.in. do stanu salda i historii rachunku w Millenecie i aplikacji mobilnej Banku Millennium.
Tak, korzystanie z usługi jest bezpłatne.
Dzięki Finansom 360° zyskasz podgląd swoich środków, które masz na kontach w innych bankach. Sprawdzisz historię transakcji, a także zobaczysz u nas swoich odbiorców przelewów z innego banku i możesz zlecić do nich przelew z konta w Banku Millennium.
Absolutnie nie. Podczas procesu wyrażania zgody na dostęp do informacji o kontach w innych bankach przez serwisy Banku Millenium jesteś na chwilę przekierowywany do serwisów transakcyjnych innych banków, logujesz się i w serwisach tych banków i wyrażasz zgodę na udostępnienie danych w serwisie Banku Millenium.
Nie. Za pośrednictwem Millenetu lub aplikacji Banku Millenium dokonujesz jedynie uwierzytelnienia dostępu do informacji z innego banku, ale Twoje dane z Banku Millennium nie zostaną udostępnione innym bankom.
Lista banków, z których dane można widzieć w Millenecie i aplikacji mobilnej Banku Millennium, stale się powiększa. Jeśli nie znajdujesz na liście swojego banku, sprawdź za jakiś czas, czy bank ten nie został dodany.
Tak, w każdej chwili możesz z poziomu Millenetu bądź aplikacji mobilnej Banku Millennium wycofać wrażoną zgodę na dostęp do danych z kont w innych bankach. Poza tym co jakiś czas zostaniesz poproszony o ponowne uwierzytelnienie dostępu do informacji z innych banków.
Nie, widok informacji z kont w innych bankach dostępny jest jedynie dla użytkownika, który wyraził zgodę na podłączenie informacji z konta w innym banku.
Możliwe, że bank ten nie udostępnia informacji o danym koncie. W takim wypadku proponujemy skontaktować się z tym bankiem w celu weryfikacji. Możesz też spróbować ponownie dodać to konto w Millenecie lub aplikacji mobilnej Banku Millennium i zweryfikować, czy dane konto jest już dostępne.