Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęManager Finansów
Dostęp i logowanie
Millenet to usługa, dzięki której możliwy jest pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych za pośrednictwem Internetu.
W celu uzyskania dostępu do systemu Klient powinien odwiedzić Placówkę Banku i podpisać wniosek o wydanie dostępu. Wraz z wnioskiem Klient otrzymuje MilleKod oraz kopertę zawierającą H@sło1 umożliwiające logowanie do systemu. Dodatkowo podczas podpisywania wniosku można zdefiniować limit dzienny na transakcje zlecane przez Millenet.
Część operacji wykonywanych w Millenet wymaga dodatkowej autoryzacji. Zatwierdzanie operacji w Millenecie jest możliwe za pomocą H@seł SMS lub Autoryzacji Mobilnej.
Cztery kroki do systemu Millenet:
1. Odwiedź dowolną placówkę, podpisz wniosek korzystania z KBE i ustal Limit Główny (maksymalny dzienny limit operacji).
2. Odbierz kopertę z H@słem1 (H@sło1 ważne jest przez 90 dni, przy pierwszym logowaniu system poprosi Cię o jego zmianę).
3. Zaloguj się do systemu na stronie www.bankmillennium.pl. W trakcie logowania system poprosi Cię o zmianę twojego H@sła1.
4. Zdefiniuj numer telefonu komórkowego do H@sełSMS.
Możliwości
Millenet zapewnia naszym Klientom:
- dostęp do informacji o rachunkach przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu
- bogatą funkcjonalność
- wygodę
- bezpieczeństwo
- oszczędność czasu i pieniędzy
- pełną kontrolę nad Twoimi finansami