Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęKonto walutowe przyda Ci się za granicą - wystarczy, że podepniesz do niego kartę debetową.
Konto walutowe ułatwi Ci płatności za granicą i online. Możesz otworzyć po kilka kont dla każdej z czterech dostępnych walut.
Informacje o opłatach, oprocentowaniu i inne szczegóły oferty znajdziesz w cennikach i regulaminach. Zamieściliśmy je w sekcji Ważne dokumenty na dole strony oraz na stronie Cenniki i regulaminy link otwiera się w nowym oknie.
Możesz wymieniać pieniądze w Kantorze link otwiera się w nowym oknie w aplikacji w czasie rzeczywistym co znaczy, że trafią one bezpośrednio na Twoje konto walutowe. Jeśli go nie masz, możesz je otworzyć podczas wymiany.
Informacje o szczegółach kantoru walutowego znajdziesz w regulaminie usługi. Zamieściliśmy go w sekcji Ważne dokumenty na dole strony.
Możesz podpiąć swoją kartę debetową do konta walutowego
Jeśli jesteś naszym klientem, możesz założyć konto w aplikacji mobilnej. Zajmie to kilka minut. Wejdź w sekcję Oferta > Konta > Konto Walutowe
Jeśli nie jesteś naszym klientem, najpierw załóż konto Millennium 360° online na selfie lub za pomocą logowania do innego banku. Konto walutowe założysz później w aplikacji mobilnej.
Jeśli jesteś naszym Klientem,
załóż konto w Millenecie.
Jeśli nie jesteś naszym Klientem, najpierw załóż konto Millennium 360°.
Aplikacja mobilna pozwoli Ci korzystać z konta na telefonie, w dowolnym miejscu.
Dzięki niej możesz między innymi:
Millenet to usługa bankowości elektronicznej, dzięki której zyskujesz pełny dostęp do konta i innych naszych produktów lub usług za pośrednictwem internetu.
Bank Millennium udostępnia ponad 600 placówek na terenie całego kraju oraz wielofunkcyjne bankomaty Banku Millennium.
Masz pytania? Napisz do nas
lub zadzwoń – infolinia czynna całą dobę
Nota prawna
Konto Walutowe jest prowadzone bezpłatnie, jeżeli zostało założone przez Millenet lub aplikacje mobilną i/lub wskazane jako rachunek do obsługi pożyczki/kredytu hipotecznego indeksowanego do danej waluty. Opłaty, oprocentowanie i inne szczegóły oferty konta zawarte są w cennikach usług dot. prowizji i opłat, kart debetowych, stóp procentowych, Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A., dostępnych w placówkach Banku oraz na stronie Cenniki i regulaminy.
Nota prawna
Bezpłatna Usługa wielowalutowa polega na podłączeniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej konta walutowego do karty debetowej wydanej do Twojego konta osobistego. Transakcje wykonane kartą z włączoną usługą wielowalutową są księgowane bezpośrednio na koncie walutowym bez przewalutowania, jeżeli waluta konta odpowiada walucie transakcji. Jeżeli transakcja jest realizowana w innej walucie lub na koncie walutowym nie ma wystarczających środków, taka transakcja będzie rozliczona z przewalutowaniem na koncie osobistym prowadzonym w PLN po kursie organizacji płatniczej.
Usługa Kantoru Walutowego jest dostępna w aplikacji Banku Millennium. Aplikacja umożliwia natychmiastową wymianę waluty w ramach posiadanych przez Klienta rachunków. Przeliczenie waluty następuje po zaproponowanym kursie wymiany, który jest aktualizowany co 30 sekund, do momentu potwierdzenia wymiany przez Klienta. Aby skorzystać z usługi, przeczytaj i zaakceptuj regulamin Kantoru Walutowego.
Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej i przewalutowania dostępne są w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A. oraz Cenniku usług – karty debetowe. Dokumenty dostępne w naszych placówkach i na naszej stronie www.bankmillennium.pl.