Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkę-
Usługi assistance na zlecenie Ubezpieczyciela zapewnia Europ Assistance Polska Sp. z o.o., za pośrednictwem Centrum Alarmowego, któremu Ubezpieczony (lub w jego imieniu inna osoba) zobowiązany jest zgłosić zaistniałe zdarzenie objęte ochroną ubezpieczeniową pod numerem tel. (+48 22) 203 75 00.
W przypadku konieczności skorzystania z Assistance medycznego lub Assistance domowego Ubezpieczony jest zobowiązany m.in.:
- przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie, niezwłocznie skontaktować się z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu: (+48 22) 203 75 00,
- przy zgłoszeniu szkody Ubezpieczony powinien podać następujące informacje:
- numer PESEL,
- imię i nazwisko,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia i rodzaj koniecznej pomocy,
- numer telefonu do skontaktowania się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą.
- udzielić niezbędnych informacji, zgodnie z warunkami ubezpieczenia.
-
-
Centrum Alarmowe Europ Assistance Polska Sp. z o.o. uprawnione jest do organizacji wykonywania świadczeń w imieniu Ubezpieczyciela.
Wszelkie reklamacje w zakresie nienależytego wykonania przez Ubezpieczyciela zobowiązań zawartych w umowie ubezpieczenia są bezpośrednio zgłaszane przez Ubezpieczonego do Ubezpieczyciela:
Europ Assistance - dla przystąpień do umowy ubezpieczenia do 27.03.2015 r.:
- na numer telefonu: (+48 22) 203 75 00
- drogą elektroniczną na adres quality@europ-assistance.pl
- pisemnie na adres: Europ Assistance Polska Sp. z o.o., 02-675 Warszawa, ul. Wołoska 5, budynek Taurus
Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. - dla umów ubezpieczeń zawartych od 28.03.2015 r.:
- pisemnie na adres: ul. Gwiazdzista 62, 53-413 Wrocław
- na numer faksu: 71 36 92707
- drogą elektroniczną lub na stronie www.tueuropa.pl
-
Rezygnacja z Pakietu Bardzo Pomocnego jest możliwa w dowolnym momencie poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z ubezpieczenia albo oświadczenia o odstąpieniu/wypowiedzeniu umowy ubezpieczenia w oddziale Banku Millennium lub za pośrednictwem TeleMillennium.
W przypadku rezygnacji ochrona ubezpieczeniowa wygasa z końcem miesiąca ochrony, za który została uiszczona ostatnia opłata lub składka ubezpieczeniowa.