• Zgłaszanie roszczenia

    Usługi assistance na zlecenie Ubezpieczyciela zapewnia Europ Assistance Polska Sp. z o.o., za pośrednictwem Centrum Alarmowego, któremu Ubezpieczony (lub w jego imieniu inna osoba) zobowiązany jest zgłosić zaistniałe zdarzenie objęte ochroną ubezpieczeniową pod numerem tel. (+48 22) 203 75 00.

    W przypadku konieczności skorzystania z Assistance medycznego lub Assistance domowego Ubezpieczony jest zobowiązany m.in.:

    • przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie, niezwłocznie skontaktować się z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu: (+48 22) 203 75 00,
    • przy zgłoszeniu szkody Ubezpieczony powinien podać następujące informacje:
      • numer PESEL,
      • imię i nazwisko,
      • krótki opis zaistniałego zdarzenia i rodzaj koniecznej pomocy,
      • numer telefonu do skontaktowania się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą.
    • udzielić niezbędnych informacji, zgodnie z warunkami ubezpieczenia.


  • Kontakt z Ubezpieczycielem

    Centrum Alarmowe Europ Assistance Polska Sp. z o.o. uprawnione jest do organizacji wykonywania świadczeń w imieniu Ubezpieczyciela.

    Wszelkie reklamacje w zakresie nienależytego wykonania przez Ubezpieczyciela zobowiązań zawartych w umowie ubezpieczenia są bezpośrednio zgłaszane przez Ubezpieczonego do Ubezpieczyciela:

    Europ Assistance - dla przystąpień do umowy ubezpieczenia do 27.03.2015 r.:

    • na numer telefonu: (+48 22) 203 75 00
    • drogą elektroniczną na adres quality@europ-assistance.pl
    • pisemnie na adres: Europ Assistance Polska Sp. z o.o., 02-675 Warszawa, ul. Wołoska 5, budynek Taurus

    Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. - dla umów ubezpieczeń zawartych od 28.03.2015 r.:

    • pisemnie na adres: ul. Gwiazdzista 62, 53-413 Wrocław
    • na numer faksu: 71 36 92707
    • drogą elektroniczną lub na stronie www.tueuropa.pl

  • Rezygnacja z ubezpieczenia

    Rezygnacja z Pakietu Bardzo Pomocnego jest możliwa w dowolnym momencie poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z ubezpieczenia albo oświadczenia o odstąpieniu/wypowiedzeniu umowy ubezpieczenia w oddziale Banku Millennium lub za pośrednictwem TeleMillennium.

    W przypadku rezygnacji ochrona ubezpieczeniowa wygasa z końcem miesiąca ochrony, za który została uiszczona ostatnia opłata lub składka ubezpieczeniowa.