Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęTo bezpłatne wiadomości, które zobaczysz na ekranie głównym Twojego smartfona lub tabletu bez logowania do aplikacji Banku Millennium. Dzięki nim jesteś zawsze na bieżąco. Sam decydujesz, jakie informacje chcesz otrzymywać:
Powiadomienia transakcyjne (inaczej powiadomienia push) dostępne są dla telefonów z systemem iOS lub Android
Ustaw w aplikacji Banku Millennium, jakie powiadomienia chcesz otrzymać:
Jeżeli masz telefon z systemem Android i włączyłeś powiadomienia transakcyjne w aplikacji i ustawieniach urządzenia, a nadal nie otrzymujesz powiadomień, sprawdź następujące ustawienia swojego telefonu.
Czasem ustawienia dotyczące oszczędzania energii w telefonie mogą blokować powiadomienia transakcyjne. Ma to miejsce na przykład wtedy, gdy ekran telefonu jest wygaszony. Upewnij się, że aplikacja mobilna Banku Millennium może pracować również przy wygaszonym ekranie.
W niektórych przypadkach, gdy ekran w Twoim telefonie jest wygaszony, ograniczona jest również transmisja danych (połączenie z Internetem). Aby powiadomienia do Ciebie przychodziły, wymagane jest stałe połączenie z Internetem. Upewnij się, czy aplikacja Banku Millennium ma możliwość używania danych internetowych w tle.
Napisz do nas
lub zadzwoń – infolinia czynna całą dobę