Program Inspiracje
Płacąc kartami Banku Millennium w sklepach oraz punktach usługowych, możesz skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Miejsc, w których otrzymasz zniżkę, jest już blisko 1000!
Oszczędność i bezpłatne wypłaty z bankomatów
Zwolnienie z opłat za kartę oraz wypłaty z bankomatów obowiązuje w przypadku jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM w miesiącu poprzednim, a zewnętrzne wpływy na Dobre Konto wyniosą min. 1000 zł miesięcznie.
Szybkie i wygodne płatności zbliżeniowe payWave
Skorzystaj z kantoru w aplikacji mobilnej, a potem płać za granicą kartą debetową podpiętą do konta walutowego.
Podczas codziennych zakupów możesz wypłacić gotówkę w kasie sklepu.
Gwarancja najwyższego poziomu bezpieczeństwa transakcji w internecie dzięki bezpłatnej usłudze 3D Secure.
Możliwość płacenia w sklepach na całym świecie, wypłat z bankomatów oraz płatności kartą przez internet.
Kontrola wydatków dzięki ustalonym przez siebie limitom dziennym. W każdej chwili możesz również sprawdzić stan swoich środków na koncie.
Płacąc kartami Banku Millennium w sklepach oraz punktach usługowych, możesz skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Miejsc, w których otrzymasz zniżkę, jest już blisko 1000!
Millenet to system internetowy, dzięki któremu zyskujesz pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych oraz usług dodatkowych za pośrednictwem internetu.
Aplikacja mobilna umożliwia korzystanie z konta na telefonie. Dzięki niej można robić przelewy, płacić w sklepach, wypłacać gotówkę z bankomatów i wiele więcej.
Bank Millennium udostępnia ponad 600 placówek na terenie całego kraju oraz wielofunkcyjne bankomaty Banku Millennium.
* Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty. W kolejnych miesiącach opłata nie jest naliczana w przypadku minimum jednej płatności kartą do konta lub BLIKIEM oraz łącznych wpływów zewnętrznych na konto min. 1000 zł w poprzednim miesiącu.
Wypłata w walucie obcej przeliczana jest na PLN, co się wiąże z dodatkową marżą. Za wypłaty z bankomatów za granicą ich operatorzy mogą pobierać opłaty (tzw. surcharge) niezależne od Banku. Informacja o takiej opłacie powinna zostać wyświetlona na urządzeniu przed zainicjowaniem transakcji.
Szczegóły dotyczące opłat znajdują się w Cenniku usług
W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy ją natychmiast zastrzec. Aby to zrobić, wystarczy zadzwonić:
zastrzeganie wszystkich kart Banku Millennium (dostępny 24h/dobę)
numer TeleMillennium dostępny z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
numer TeleMillennium dostępny z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Kartę możesz także zastrzec online w Millenecie lub aplikacji mobilnej.
Jak zastrzec Dowiedz się więcejNota prawna
Bezpłatna Usługa wielowalutowa polega na podłączeniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej konta walutowego do karty debetowej wydanej do Twojego konta osobistego. Transakcje wykonane kartą z włączoną usługą wielowalutową są księgowane bezpośrednio na koncie walutowym bez przewalutowania, jeżeli waluta konta odpowiada walucie transakcji. Jeżeli transakcja jest realizowana w innej walucie lub na koncie walutowym nie ma wystarczających środków, taka transakcja będzie rozliczona z przewalutowaniem na koncie osobistym prowadzonym w PLN po kursie organizacji płatniczej.
Usługa Kantoru Walutowego jest dostępna w aplikacji Banku Millennium. Aplikacja umożliwia natychmiastową wymianę waluty w ramach posiadanych przez Klienta rachunków. Przeliczenie waluty następuje po zaproponowanym kursie wymiany, który jest aktualizowany co 30 sekund, do momentu potwierdzenia wymiany przez Klienta. Aby skorzystać z usługi, przeczytaj i zaakceptuj regulamin Kantoru Walutowego.
Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej i przewalutowania dostępne są w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A. oraz Cenniku usług – karty debetowe. Dokumenty dostępne w naszych placówkach i na naszej stronie www.bankmillennium.pl.