Sprawdź, co oferuje Twoja karta

Poznaj usługi, z których możesz skorzystać

Usługi walutowe

Twoja karta idealnie sprawdzi się za granicą – nie musisz zamawiać dodatkowej karty walutowej.

  • Limit walutowy - masz dostęp do walut świata po korzystnych kursach Visa lub Mastercard. Do 5000 zł/mies. możesz płacić kartą w sklepie i online oraz wypłacać gotówkę bez dodatkowej marży za przewalutowanie. Gdy wykorzystasz limit, dodatkowa marża banku wyniesie 2%. Usługa jest dostępna dla karty Millennium 360° i wszystkich kart kredytowych.
  • Usługa wielowalutowa - połącz swoją kartę debetową z kontem walutowym i płać bez przewalutowania. Nie musisz zamawiać dodatkowej karty! Usługa jest dostępna dla kart debetowych.
  • Kantor - wymieniasz waluty w aplikacji mobilnej, a potem płacisz za granicą swoją kartą debetową podpiętą do konta walutowego.

Cash Back

Cash Back to bezpłatna usługa, dzięki której możesz wypłacić gotówkę, gdy płacisz kartą debetową w sklepach i punktach usługowych w całej Polsce.

Oszczędzasz czas, bo nie musisz szukać bankomatu i wygodnie wypłacasz gotówkę przy okazji codziennych zakupów. Wystarczy, że sklep lub punkt oznaczony jest symbolem Visa Cash Back oraz Mastercard/Maestro Cash Back. Poinformuj sprzedawcę, że chcesz wypłaty potrzebnej kwoty i gotowe!

Możesz wypłacić:

  • do 1000 zł jednorazowo, gdy płacisz kartą Maestro/Mastercard
  • do 1000 zł jednorazowo, gdy płacisz kartą Visa

Usługa dostępna dla kart debetowych Millennium.

Program Wygodne Raty

Dzięki Wygodnym Ratom możesz spłacać zakupy, które robisz kartą kredytową, w równych, korzystnie oprocentowanych ratach. Ty decydujesz, które transakcje lub kwotę wykorzystanego limitu rozłożysz na raty i jak długo będziesz je spłacać!

Możesz rozłożyć swoje zakupy na raty w sklepie, ale szybciej i łatwiej zrobisz to przez internet w Banku Millennium:

  • nie musisz podpisywać żadnej umowy ani przesyłać dokumentów
  • możesz rozłożyć na raty wiele transakcji
  • zyskujesz większą swobodę zakupów – odkładasz spłatę karty na później
  • znasz dokładny harmonogram spłat

Jak to zrobić

Nie musisz odwiedzać placówki. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w Millenecie lub do aplikacji mobilnej. Możesz też zadzwonić na całodobową infolinię TeleMillennium 801 331 331 (opłata zgodna z taryfą operatora).


  • Przykład:

    1. 16 czerwca kupujesz telewizor za 1000 zł i płacisz za niego kartą kredytową.
    2. Gdy otrzymasz wyciąg na początku lipca, logujesz się do Millenetu lub aplikacji i zlecasz spłatę tej kwoty w 12 ratach.
    3. Wartość pojedynczej raty przy oprocentowaniu 19,00%, wyniesie 92,16 zł*.
    4. Pierwszą ratę zapłacisz wraz z kwotą spłaty karty za sierpień, czyli do 20 września.
    5. Co miesiąc na wyciągu Twojej karty oraz w Millenecie znajdziesz informację o wysokości raty oraz liczbie rat pozostałych do spłacenia.

    * Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla spłaty zadłużenia w ramach programu kredytowego Wygodne Raty wynosi 22,39%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 2.500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 2.828,14 zł, oprocentowanie zmienne 18,50%, całkowity koszt kredytu: 328,14 zł (w tym: opłata za dokonanie rozbicia spłaty transakcji na raty 1% wartości zadłużenia - 25 zł, odsetki 303,14 zł), 12 miesięcznych rat równych w wysokości 235,68 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 17.05.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.

  • Zakupy, które zrobisz kartą Millennium Impresja, możesz rozłożyć na równe miesięczne raty 0%. Wybierasz liczbę rat: 6, 9 lub 12. Z programu Wygodne Raty 0% możesz skorzystać 2 razy w roku, do kwoty 3000 zł. Oprócz tego możesz skorzystać z Wygodnych Rat w standardowej formule.

    Wystarczy, że zalogujesz się do Millenetu lub do aplikacji mobilnej i na szczegółach karty wybierzesz transakcję lub określoną kwotę zadłużenia salda, które chcesz rozłożyć na raty. Możesz też zadzwonić na całodobową infolinię TeleMillennium 801 331 331. Jedyny koszt, jaki ponosisz, to opłata za uruchomienie programu.

    Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) karty Impresja dla spłaty zadłużenia w ramach programu kredytowego Wygodne Raty 0% wynosi 1,87%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 1.800 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1.818,00 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 18,00 zł (w tym: opłata za dokonanie rozbicia spłaty transakcji na raty 1% wartości zadłużenia - 18 zł, odsetki 0,00 zł), 12 miesięcznych rat równych w wysokości 151,50 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 17.05.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.

  • Zakupy, które zrobisz kartą Millennium Alfa, możesz rozłożyć na równe miesięczne raty 0%. Wybierasz liczbę rat: 6, 9, 12 lub 24. Z programu Wygodne Raty 0% możesz skorzystać raz w roku do kwoty 3000 zł. Oprócz tego możesz skorzystać z Wygodnych Rat w standardowej formule.

    Wystarczy, że zalogujesz się do Millenetu lub aplikacji mobilnej i na szczegółach karty wybierzesz transakcję lub określoną kwotę zadłużenia salda, które chcesz rozłożyć na raty. Możesz też zadzwonić na całodobową infolinię TeleMillennium 801 331 331. Jedyny koszt, jaki ponosisz, to opłata za uruchomienie programu.

    Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) karty Alfa dla spłaty zadłużenia w ramach programu kredytowego Wygodne Raty 0% wynosi 7,81%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 1.800 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1.872,00 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 72,00 zł (w tym: opłata za dokonanie rozbicia spłaty transakcji na raty 4% wartości zadłużenia - 72 zł, odsetki 0,00 zł), 12 miesięcznych rat równych w wysokości 156,00 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 17.05.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.

  • Możesz rozłożyć na raty wszystkie transakcje bezgotówkowe powyżej 300 zł lub określoną kwotę wykorzystanego limitu. Minimalna kwota, którą możesz rozłożyć, w ramach Wygodnych Rat nie może być mniejsza niż 300 zł.

    Możesz rozłożyć na raty transakcje lub wykorzystany limit, których termin spłaty wskazany na wyciągu jeszcze nie upłynął (nie później niż 3 dni przed terminem spłaty).

  • Ukryj wszystkie Pokaż wszystkie

Usługa Chargeback

Usługa Chargeback oznacza obciążenie zwrotne. W ten sposób możesz odzyskać swoje pieniądze, gdy nie otrzymasz zakupionego przedmiotu czy usługi od sprzedawcy. Chargeback zapewniają organizacje płatnicze Visa i Mastercard.



Jak skorzystać:

  • Zgłoś konkretną transakcję i złóż wniosek o zwrot środków w ramach procedury Chargeback.
  • Prześlemy Twój wniosek o zwrot środków do instytucji, która rozlicza sprzedawcę/usługodawcę, który nie wywiązał się z umowy.
  • Wniosek o zwrot środków możesz złożyć, gdy:

    • nie otrzymasz wypłaty całości lub części kwoty transakcji z bankomatu innego niż bankomat Banku Millennium
    • nie otrzymasz lub otrzymasz, ale niezgodnie umową przedmiot lub usługę od sprzedawcy lub usługodawcy innego niż Bank Millennium
    • transakcja została rozliczona więcej niż jeden raz
    • rozliczono anulowaną transakcję

    Możesz kwestionować transakcje na kartach zarówno firmowych, jak i dla klientów indywidualnych. Wniosek musisz złożyć osobiście.

  • Wystarczy, że złożysz wniosek o zwrot środków w Millenecie, przez infolinię TeleMillennium 801 331 331 (opłata zgodna z taryfą operatora) lub w placówce Banku.

    Zgłoszenie powinno zawierać:

    • dane posiadacza karty oraz numer karty
    • dane kwestionowanej transakcji, czyli: datę, kwotę oraz informację o tym, gdzie została wykonana transakcja
    • datę i rodzaj zaplanowanej usługi – w przypadku usługi, która miała zostać wykonana w późniejszym terminie, ale z przyczyn niezależnych od Ciebie nie będzie mogła zostać zrealizowana
    • opis problemu
    • oświadczenie o kontakcie lub próbie kontaktu z usługodawcą (głównie gdy usługa lub towar nie została dostarczona, usługa lub towar był niezgodny z opisem, transakcję odrzucił terminal, zapłacono za towar innymi środkami)

    Instytucja, która będzie rozpatrywać wniosek może poprosić Cię o dostarczenie dodatkowych dokumentów związanych z transakcją. W zależności od rodzaju transakcji z usługi Chargeback możesz skorzystać do 120 dni od kwestionowanej transakcji.

  • Gdy złożysz wniosek z ewentualnymi dokumentami, nie musisz już nic więcej robić.

    My wysyłamy Twój wniosek do instytucji, która rozlicza danego usługodawcę, aby rozpatrzyła wniosek. Jeśli instytucja odrzuci Twój wniosek, to musi dostarczyć informację lub dokumenty, które potwierdzą, że obciążenie Twojego rachunku było poprawne. Jeśli nie odrzuci wniosku, to uznamy wniosek za zasadny.

    Przekażemy Ci informację o wyniku procedury, gdy tylko otrzymamy ostateczne stanowisko instytucji rozliczającej sprzedawcę/usługodawcę. Informację otrzymasz w formie, którą wybierzesz we wniosku: przez Millenet, SMS-em lub e-mail.

    Procedura Chargeback trwa zgodnie z terminami, które obowiązują w regulacjach międzynarodowych organizacji kartowych.