Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęPrzed Tobą zupełnie nowa jakość usługi, która skróci czas poświęcony na logowanie i autoryzację zleceń. Co wyróżnia nasz Token?
Bank Millennium jako pierwszy w Polsce wprowadził innowacyjne rozwiązanie oparte na technologii Cronto, która pozwala na odczytywanie informacji za pomocą Tokena z kolorowego kodu obrazkowego.
Co to jest Token? To urządzenie, które służy do logowania oraz autoryzacji zleceń w Millenecie dla Przedsiębiorstw. Zdaniem użytkowników, narzędzie jest bardzo wygodne do pracy, a sam proces skanowania prosty i intuicyjny.
Jeżeli chcesz zacząć korzystać z Tokena sprzętowego z czytnikiem, skontaktuj się ze swoim Doradcą.
Otwórz Millenet, zaloguj się i przygotuj operację, np. wprowadź dane do przelewu krajowego.
Uruchom Token i zeskanuj przy jego pomocy kolorowy obrazek z kodem z ekranu swojego komputera. Urządzenie poprosi o wprowadzenie zabezpieczającego kodu PIN.
Następnie na ekranie Tokena pojawią się szczegóły operacji i generowany jest jednorazowy kod, który trzeba będzie podać w odpowiednim miejscu w Millenecie.
Aby zalogować się do Millenetu, należy podać dane logowania, uruchomić urządzenie i zeskanować kolorowy obrazek, który będzie generowany w systemie bankowości elektronicznej. Następnie trzeba podać PIN do urządzenia oraz przepisać kod widoczny na ekranie Tokena.
* Ze względu na zabezpieczenie tokena spersonalizowanym PINem, korzystający z tego rozwiązania, będą mieli możliwość wyłączenia żądania hasła podczas procesu logowania do Millenetu.
Za wydanie tokena pobierana jest jednorazowa opłata zgodnie z Cennikiem usług dla Klientów Bankowości Przedsiębiorstw. Natomiast samo korzystanie z tokena, autoryzowanie za jego pomocą operacji i logowanie jest bezpłatne.
Token sprzętowy z czytnikiem oparty jest na technologii Cronto. Wykorzystuje unikatowe rozwiązanie w postaci graficznego kryptogramu, składającego się z matrycy kolorowych kropek wyświetlanych na ekranie komputera. Generowany w serwisie bankowości internetowej kod graficzny sczytywany jest z ekranu za pomocą tokena.
Tak. Urządzenie zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Działa w trybie offline, bez dostępu do sieci, a co za tym idzie nie dopuszcza do szkodliwych ataków z zewnątrz. Dodatkowo urządzenie jest zabezpieczone PINem, który jest nadawany indywidualnie przez każdego użytkownika, co podnosi poziom bezpieczeństwa.
W przypadku kradzieży lub zgubienia urządzenia skontaktuj się z zespołem HelpDesk do bankowości elektronicznej pod numerem: 801 632 632 lub +48 598 40 31 w celu odblokowania dostępu do systemu Millenet dla Przedsiębiorstw.
Jeśli token ulegnie awarii, Bank za darmo wymieni go na nowy po otrzymaniu tego uszkodzonego.
Jeżeli obecnie korzystasz z H@seł SMS, w każdej chwili możesz za pośrednictwem Doradcy złożyć wniosek o wydanie tokena. Jeśli korzystasz z tokena i zdefiniowałeś w Banku swój numer telefonu, możesz samodzielnie lub za pomocą Infolinii zmieniac sposób logowania/autoryzacji między tokenem i H@słem SMS.
Nie. Należy jedynie zeskanować kolorowy obrazek, który będzie generowany w systemie bankowości elektronicznej.
Tokeny sprzętowe z czytnikiem są zgodne z zasadą WYSIWYS (what you see is what you sign), przez co umożliwiają zweryfikowanie danych transakcji, takich jak kwota czy numer rachunku przed jej zatwierdzeniem.