Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęKlienci Bankowości Przedsiębiorstw
(pon.-pt. 08:00-19:00)
z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
(opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora)
z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej
Klienci Bankowości Przedsiębiorstw
801 632 632 - z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
(pon.-pt. 08:00-18:00)
(+48) 22 598 40 31 - z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
(pon.-pt. 08:00-18:00)
(opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora)
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
Jeśli masz zastrzeżenia do naszych usług, możesz zgłosić reklamację.
W jaki sposób | Gdzie złożysz reklamację |
---|---|
na piśmie |
|
ustnie |
|
w postaci elektronicznej |
|
Możesz to zrobić samodzielnie. Jeśli chcesz, możesz upoważnić inną osobę lub instytucję, by to zrobiła w Twoim imieniu.
Pełnomocnictwa udzielasz w formie pisemnej. Twój podpis musi być poświadczony przez:
Odpowiedź otrzymasz do:
Jeżeli Twój przypadek jest szczególnie skomplikowany, możemy wydłużyć termin, w którym udzielimy Ci odpowiedzi. W takiej sytuacji poinformujemy Cię o tym i podamy:
Maksymalny termin, w którym Ci odpowiemy to:
Odpowiedź otrzymasz od nas:
Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację możesz:
1) odwołać się – złożyć kolejną reklamację. Możesz to zrobić pisemnie lub ustnie w naszej placówce, przez Millenet, telefonicznie pod nr 801 331 331 lub listownie na adres siedziby banku.
2) możesz wystąpić z powództwem do właściwego miejscowo oraz rzeczowo sądu powszechnego, ustalonego na podstawie przepisów kodeksu postępowania cywilnego o właściwości.
Jeśli jesteś osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem spółki cywilnej, możesz
1) skierować sprawę do Rzecznika Finansowego Zasady postępowania znajdziesz w regulaminie tej instytucji na stronie internetowej www.rf.gov.pllink otwiera się w nowym oknie.
2) na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, wskazując jako pozwanego Bank Millennium S.A., możesz wystąpić przeciwko nam z powództwem do sądu powszechnego według:
bądź według przepisów o właściwości przemiennej kodeksu postępowania cywilnego do sądu:
To pouczenie nie jest poradą prawną, a wszystkie przypadki właściwości miejscowej i rzeczowej sądów powszechnych szczegółowo określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Mamy ponad 600 placówek na terenie całego kraju. Jeżeli preferujesz tradycyjny sposób obsługi lub masz ochotę nas odwiedzić raz na jakiś czas, zapraszamy do każdej placówki Banku na terenie całego kraju.
Znajdź placówkę Znajdź placówkęW wielofunkcyjnych bankomatach naszego Banku oprócz wypłat gotówki możesz między innymi zrealizować przelewy na konta swoich odbiorców, sprawdzić stan konta, wydrukować listę ostatnich 10 transakcji oraz doładować telefon.
Znajdź bankomat Znajdź bankomat