Masz pytania lub potrzebujesz wsparcia? Skorzystaj z pomocy konsultanta na odległość
Ikonę pomocy konsultanta znajdziesz w lewym dolnym rogu na ekranie po zalogowaniu do Millenetu dla Przedsiębiorstw. Po jej rozwinięciu pojawią się opcje form kontaktu. Wybierz tę, która najbardziej Ci odpowiada:
- Czat z konsultantem Help Desku, gdzie szybko uzyskasz bezpośrednie wsparcie. W trakcie czatu możesz udostępnić konsultantowi widok swojego ekranu. Wtedy konsultant ma możliwość wskazania kursorem konkretnej opcji z menu lub rozwiązania.
- Szybka pomoc na ekranie, gdzie po nawiązaniu połączenia telefonicznego z konsultantem Help Desku, udostępnisz konsultantowi widok swojego ekranu. Konsultant będzie mógł kursorem wskazać właściwą opcję lub pole bezpośrednio na Twoim ekranie. To z pewnością ułatwi rozmowę.
- Zostaw wiadomość, wypełnij formularz kontaktowy, przekaż nam informacje, a my skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe.