Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęDlaczego
warto mieć aplikację?
Jakie możliwości daje nowa aplikacja?
Personalizowany ekran główny
To Ty decydujesz, co zobaczysz po uruchomieniu aplikacji. Przestawiaj i ukrywaj konkretne elementy tak, jak chcesz.
Wygodne skróty
Dodaj szybkie skróty, takie jak przelew krajowy, zagraniczny, płatność podzielona.
Szybkie logowanie
Logujesz się, jak chcesz: odciskiem palca, identyfikacją twarzy lub kodem PIN.
Powiadomienia o przelewach
Dowiesz się o nowych przelewach do autoryzacji, bo wyświetlimy Ci powiadomienia o nich w telefonie. Dzięki temu będziesz sprawniej zarządzać finansami firmy.
Tryb ciemny
Jeśli lubisz, możesz ustawić tryb ciemny aplikacji.
Łatwe zarządzanie biznesem
- Przelewy
Wykonasz przelewy krajowe, podatkowe, do ZUS lub KRUS, podzieloną płatność oraz przelewy zagraniczne.
- Dodawanie firm
Widzisz wszystkie swoje firmy w aplikacji i wygodnie przełączasz się między nimi, bez potrzeby przelogowania.
- Millennium Forex Trader
Sprawdzasz kursy i wymieniasz waluty w najlepszym momencie.
Jak aktywować aplikację mobilną Bank Millennium dla Firm?
Pierwszy etap aktywacji aplikacji odbywa się w naszej bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw.
-
1
Zaloguj się do Millenetu dla Przedsiębiorstw i ustaw Hasło Mobilne dla aplikacji.
ZACZNIJ KORZYSTAĆ template.externalLink.desc z aplikacji mobilnej
-
2
Ściągnij aplikację z App Store lub Google Play.
-
3
Uruchom aplikację, dokończ aktywację i zacznij korzystać
Pytania i odpowiedzi
Dla kogo przeznaczona jest aplikacja Bank Millennium dla Firm i kto może z niej korzystać?
Aplikacja mobilna Bank Millennium dla Firm jest przeznaczona dla klientów firmowych i korporacyjnych. Z bankowości mobilnej może korzystać każdy użytkownik z dostępem do systemu bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw.
Na jakich urządzeniach mogę zainstalować aplikację mobilną Banku Millennium?
Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych z systemami Android (wersja 7.0 lub wyższa ) oraz iOS (wersja 11.3 lub wyższa).Co muszę zrobić, aby aktywować aplikacje mobilną?
Aktywacja podzielona jest na dwa etapy. W pierwszym zaloguj się do naszej bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw, a następnie wybierz Ustawienia i Nową bankowość mobilną. W tym kroku ustawisz Hasło Mobilne i dodasz produkty, które będą prezentowane w aplikacji. Etap drugi to pobranie na smartfon lub tablet, aplikacji Bank Millennium dla Firm z wybranego sklepu (Google Play lub AppStore. Uruchom aplikację, wybierz przycisk Aktywuj i podążaj za dalszymi komunikatami procesu aktywacji.
- Ukryj więcej Pokaż więcej