Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęTeleMillennium
Klienci Bankowości Przedsiębiorstw
(pon.-pt. 08:00-19:00)
-
801 31 31 31
z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
(opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora) -
(+48) 22 598 41 61
z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
Przydatne kontakty
-
Zadzwoń w razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących naszej bankowości internetowej
- Konsultanci telefoniczni
-
Klienci Bankowości Przedsiębiorstw
801 632 632 - z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
(pon.-pt. 08:00-18:00)(+48) 22 598 40 31 - z telefonów komórkowych oraz z zagranicy
(pon.-pt. 08:00-18:00)(opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora)
-
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa - kontakt@bankmillennium.pl
-
Jeśli masz zastrzeżenia do naszych usług, możesz zgłosić reklamację.
- Jak mogę zgłosić reklamację?
-
W jaki sposób Gdzie złożysz reklamację na piśmie - w dowolnej placówce
- listem na adres naszej siedziby
Bank Millennium S.A.
Wydział Relacji z Klientami
ul. Stanisława Żaryna 2A
Warszawa
lub dowolnej placówki – z dopiskiem Reklamacje
ustnie - w dowolnej placówce
- telefonicznie (przez COT) - 801 313 131, (+48) 22 598 41 61 (koszt połączenia zgodnie z cennikiem Twojego operatora)
w postaci elektronicznej - w Millenecie lub aplikacji mobilnej – zaloguj się i wyślij wiadomość przez formularz w opcji Kontakt
- Kto może zgłosić reklamację?
-
Możesz to zrobić samodzielnie. Jeśli chcesz, możesz upoważnić inną osobę lub instytucję, by to zrobiła w Twoim imieniu.
Pełnomocnictwa udzielasz w formie pisemnej. Twój podpis musi być poświadczony przez:
- pracownika naszej placówki, lub
- notariusza, lub
- polską placówkę dyplomatyczną lub konsularną.
- Kiedy dostanę odpowiedź?
-
Odpowiedź otrzymasz do:
- 15 dni roboczych od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie – jeżeli reklamacja dotyczy usług płatniczych,
- 30 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie – w pozostałych przypadkach.
Jeżeli Twój przypadek jest szczególnie skomplikowany, możemy wydłużyć termin, w którym udzielimy Ci odpowiedzi. W takiej sytuacji poinformujemy Cię o tym i podamy:
- przyczynę opóźnienia,
- okoliczności, które musimy ustalić, aby rozpatrzyć reklamację,
- przewidywany termin, w którym na nią odpowiemy.
Maksymalny termin, w którym Ci odpowiemy to:
- 35 dni roboczych od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie – jeżeli reklamacja dotyczy usług płatniczych,
- 60 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie – w pozostałych przypadkach.
- W jaki sposób otrzymam odpowiedź?
-
Odpowiedź otrzymasz od nas:
- w przypadku reklamacji, które dotyczą usług płatniczych – na piśmie lub pocztą elektroniczną, SMS lub innym trwałym nośniku informacji, który stosujemy – jeżeli o to zawnioskujesz,
- w przypadku pozostałych reklamacji – na piśmie lub pocztą elektroniczną – jeżeli o to zawnioskujesz. W przypadku, gdy rozpatrzymy reklamację pozytywnie, odpowiedź możemy wysłać również w wiadomości SMS, jeżeli o to zawnioskujesz
- Co mam zrobić, jeśli nie zgadzam się z otrzymaną odpowiedzią?
-
Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację możesz:
1) odwołać się – złożyć kolejną reklamację. Możesz to zrobić pisemnie lub ustnie w naszej placówce, przez Millenet, telefonicznie pod nr 801 331 331 lub listownie na adres siedziby banku.
2) możesz wystąpić z powództwem do właściwego miejscowo oraz rzeczowo sądu powszechnego, ustalonego na podstawie przepisów kodeksu postępowania cywilnego o właściwości.Jeśli jesteś osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem spółki cywilnej, możesz
1) skierować sprawę do Rzecznika Finansowego Zasady postępowania znajdziesz w regulaminie tej instytucji na stronie internetowej www.rf.gov.pllink otwiera się w nowym oknie.
2) na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, wskazując jako pozwanego Bank Millennium S.A., możesz wystąpić przeciwko nam z powództwem do sądu powszechnego według:- właściwości ogólnej siedziby Banku Millennium S.A.: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie przy ul. Ogrodowej 51a, 00-873 Warszawa lub
- dla spraw określonych w kodeksie postępowania cywilnego, w tym majątkowych o wartości przedmiotu sporu przewyższającej 100 000 zł Sąd Okręgowy w Warszawie przy Al. „Solidarności” 127, 00-898 Warszawa;
bądź według przepisów o właściwości przemiennej kodeksu postępowania cywilnego do sądu:
- miejsca wykonania umowy - jeśli jest to powództwo o zawarcie umowy, ustalenie jej treści, o zmianę umowy oraz o ustalenie istnienia umowy, o jej wykonanie, rozwiązanie lub unieważnienie, a także o odszkodowanie z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania;
- miejsca zamieszkania powoda - jeśli jest to powództwo o roszczenie, które wynika z czynności bankowej przeciwko bankowi, innej jednostce organizacyjnej uprawnionej do wykonywania czynności bankowych lub ich następcom prawnym, bądź gdy powód jest konsumentem;
- okręgu, w którym nastąpiło zdarzenie wywołujące szkodę - jeśli powództwo dotyczy roszczenia z czynu niedozwolonego;
- okręgu, w którym znajduje się zakład główny lub oddział - jeśli roszczenie pozostaje w związku z działalnością tego zakładu lub oddziału, a powództwo dotyczy roszczenia majątkowego.
To pouczenie nie jest poradą prawną, a wszystkie przypadki właściwości miejscowej i rzeczowej sądów powszechnych szczegółowo określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Placówki i bankomaty
W naszych placówkach
Mamy ponad 600 placówek na terenie całego kraju. Jeżeli preferujesz tradycyjny sposób obsługi lub masz ochotę nas odwiedzić raz na jakiś czas, zapraszamy do każdej placówki Banku na terenie całego kraju.
Znajdź placówkę Znajdź placówkęW wielofunkcyjnych bankomatach
W wielofunkcyjnych bankomatach naszego Banku oprócz wypłat gotówki możesz między innymi zrealizować przelewy na konta swoich odbiorców, sprawdzić stan konta, wydrukować listę ostatnich 10 transakcji oraz doładować telefon.
Znajdź bankomat Znajdź bankomat