Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów w zakresie świadczonych usług faktoringowych, Bank wdrożył nowoczesny system do rozliczeń faktoringowych wraz z zaawansowaną aplikacją dla Klienta - WEB Faktor.
WEB Faktor to system służący do elektronicznej wymiany danych pomiędzy Bankiem i Klientem, posiadający rozbudowany moduł raportowy. Aplikacja dostępna jest przez stronę internetową i nie wymaga przeprowadzania instalacji na komputerze Klienta. Wszelkie informacje dostępne są dla Klienta on-line.
Dzięki zastosowaniu aplikacji WEB Faktor, w wybranych produktach faktoringowych, Klienci mają możliwość uzyskania finansowania na podstawie wykazu faktur przesłanego elektronicznie.
Za pośrednictwem aplikacji możliwe są m.in. następujące operacje:
- wprowadzanie faktur do systemu (ręcznie lub poprzez import z pliku),
- szybka, wygodna i bezpieczna komunikacja Klienta z Bankiem poprzez tworzenie dokumentów z odpowiednimi informacjami i wnioskami, jakie Klient chce przekazać do Banku,
- generowanie raportów.
Moduł raportowy
Informacje dostępne poprzez aplikację WEB Faktor pozwalają Klientom na analizę i skuteczne zarządzanie umową faktoringową oraz wszechstronną ocenę współpracy ze swoimi odbiorcami.
Moduł raportowy w WEB Faktor umożliwia m.in. podgląd:
- danych umowy, zaangażowania w umowie oraz limitów przyznanych poszczególnym kontrahentom i ich wykorzystania,
- wszystkich wierzytelności finansowanych i niefinansowanych,
- danych na temat przelewów wysłanych do Klienta,
- rozliczeń w wybranym przez Klienta zakresie czasowym, jak również wydruk poszczególnych rozliczeń wierzytelności,
- faktur wystawionych Klientowi przez Bank z tytułu świadczonych usług faktoringowych w wybranym przez Klienta okresie.