Od 25.08 nie będzie możliwe logowanie do Millenetu z wersji przeglądarki, z której teraz korzystasz. Zaktualizuj przeglądarkę na swoim urządzeniu i korzystaj z bankowości internetowej wygodnie i bezpiecznie.
Zaktualizuj przeglądarkęZobowiązują nas do tego regulacje KYC/PSK (Poznaj Swojego Klienta, z ang. Know Your Customer), które wynikają z ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Dlatego musimy między innymi:
Zgodnie z przepisami mamy obowiązek zapobiegać przestępczości finansowej: oszustwom finansowym, praniu pieniędzy, finansowaniu terroryzmu, korupcji czy zorganizowanej przestępczości. Dlatego musimy podejmować działania, które nam to umożliwią.
Musimy między innymi:
O dokumenty oraz inne informacje poprosimy podczas otwierania konta lub innych naszych produktów, ale również w trakcie trwania Twojej relacji z nami. Zapytamy tylko o informacje potrzebne nam, by prawidłowo wypełnić obowiązki wynikające z regulacji KYC/PSK oraz działać zgodnie z przepisami prawa.
Kontaktujemy się z klientami wyłącznie:
Pamiętaj, że nie wysyłamy linków w wiadomościach SMS i e-mail. Linku do ankiety nie otrzymasz w taki sposób!
Możemy poprosić Cię o:
Jeśli nie odpowiesz w wyznaczonym terminie na wysłaną przez nas prośbę o udzielenie określonych informacji, może to skutkować ograniczeniem lub zablokowaniem dostępu do naszych produktów lub usług, a nawet wypowiedzeniem Twoich umów z bankiem. Taki obowiązek nakłada na nas art. 41 Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.